Izba Skarbowa w Gdańsku

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • do spraw identyfikacji i rejestracji podatkowej, przetwarzania danych oraz prowadzenia obsługi kancelaryjnej
  • w Trzecim Dziale Obsługi Bezpośredniej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Gdańsku
    ul. Długa 75/76
    80-831 Gdańsk

Miejsce wykonywania pracy:

  • Gdańsk
  • Pomorski Urząd Skarbowy w Gdańsku
    ul. Żytnia 4/6
    80-749 Gdańsk

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Obsługa kancelarii Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku w zakresie przyjmowania dokumentów, składanych osobiście oraz przekazywanych przez doręczycieli.
  • Prowadzenie rejestrów dokumentów wychodzących oraz wprowadzanie do aplikacji Biblioteka Akt dokumentów przychodzących z podziałem na poszczególne komórki organizacyjne.
  • Przyjmowanie zgłoszeń identyfikacyjnych podatników oraz informacji o zmianie danych objętych tym zgłoszeniem.
  • Prowadzenie ewidencji podatników i płatników z nadanymi numerami NIP oraz przekazywanie danych z zakresu ewidencji i identyfikacji podatników do Krajowej Ewidencji Podatników.
  • Przekazywanie informacji o podmiotach gospodarczych uprawnionym jednostkom, wyszczególnionym w ustawie Ordynacja podatkowa.
  • Udzielanie pomocy pozostałym komórkom organizacyjnym urzędu w celu uzyskania danych z Krajowego Rejestru Sądowego oraz z Systemu Rejestracji Centralnej Krajowej Ewidencji Podatników.
  • Wprowadzanie do systemu POLTAX oraz VIES danych z deklaracji podatkowych, informacji podatkowych i innych dokumentów oraz weryfikowanie poprawności wprowadzonych danych do systemu POLTAX.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca administracyjno-biurowa, głównie siedząca – przy komputerze, związana z permanentną obsługą klientów zewnętrznych.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – praca siedząca przy komputerze, oświetlenie sztuczne i naturalne, budynek urzędu jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, posiada podjazd, windę oraz toalety dostosowane dla osób niepełnosprawnych, narzędzia i materiały wykorzystywane w pracy to komputer i inne urządzenia biurowe (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • podstawowa wiedza z zakresu prawa podatkowego

wymagania dodatkowe

  • 6 miesięcy pracy w administracji publicznej.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe uprawnienia.

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    18-12-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa
    ul. Długa 75/76
    80-831 Gdańsk
    Kancelaria, pok. 104, Ip

Inne informacje:


    Umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności.

    Proponowane wynagrodzenie nie więcej niż 2.248,61 zł brutto.

    W ofercie należy podać numer ogłoszenia.
    Wymagane dokumenty, w szczególności składane oświadczenia winny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata.
    Oferty niekompletne i otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w urzędzie pocztowym lub data złożenia w kancelarii Izby Skarbowej).

    Postępowanie rekrutacyjne zostanie przeprowadzone w 3 etapach:
    I – ocena złożonych dokumentów,
    II – rozmowa kwalifikacyjna,
    III – test .

    Kandydaci spełniający wymagania formalne, określone w ogłoszeniu będą powiadamiani telefonicznie o kolejnych etapach rekrutacji.
    W tym celu prosimy o podanie w składanych ofertach numeru telefonu kontaktowego.

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

    Informacje o sposobie postępowania z ofertami pracy kandydatów po zakończonym naborze:

    Oferty kandydatów niewyłonionych w naborze podlegają komisyjnemu zniszczeniu po zakończeniu naboru,
    natomiast aplikacje kandydatów wyłonionych, lecz niezatrudnionych w wyniku naboru, są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska pracy.

    Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: (58) 30-02-300 wew. 345.