Izba Skarbowa w Gdańsku

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • do spraw obsługi bieżącej
  • w Referacie Obsługi Bieżącej, Identyfikacji i Rejestracji Podatkowej, Przetwarzania Danych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Gdańsku
    ul. Długa 75/76
    80-831 Gdańsk

Miejsce wykonywania pracy:

  • Pruszcz Gdański
  • Urząd Skarbowy w Pruszczu Gdańskim
    ul. Łukasiewicza 2
    83-000 Pruszcz Gdański

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przyjmowanie deklaracji podatkowych, wniosków, informacji i innych dokumentów w tym w formie elektronicznej w celu wprowadzenia ich do odpowiednich systemów i aplikacji.
  • Załatwianie spraw bieżących i korespondencji celem zapewnienia ciągłości pracy urzędu.
  • Wydawanie zaświadczeń niezastrzeżonych do właściwości rzeczowej innych komórek organizacyjnych w celu obsługi wniosku o wydanie zaświadczenia złożonego przez podatnika.
  • Prowadzenie rejestru zaświadczeń celem nadzorowania ilości wpływających wniosków o wydanie zaświadczeń.
  • Wprowadzenie i aktualizacja deklaracji podatkowych do systemu POLTAX i jego podsystemów celem odzwierciedlenia danych naniesionych na drukach papierowych w systemach.
  • Prowadzenie obsługi kancelaryjnej Urzędu Skarbowego celem zapewnienia ciągłości pracy urzędu.
  • Tworzenie paczek z dokumentami podatkowymi wpływającymi do Referatu Obsługi Bieżącej, Identyfikacji i Rejestracji Podatkowej, Przetwarzania Danych celem zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów w urzędzie.
  • Prowadzenie rejestru paczek oraz przyjmowanie gromadzenie i przechowywanie rejestrów (paczek) i przygotowywanie dokumentów do archiwizacji celem zapewnienia prawidłowości obiegu dokumentów w urzędzie.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca w siedzibie Urzędu,

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • -praca przy komputerze
    -stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku, brak windy.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • podstawowa wiedza w zakresie przepisów prawa podatkowego

wymagania dodatkowe

  • 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    21-10-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa
    Długa 75/76
    80-831 Gdańsk
    kancelaria – I p. pok.104

Inne informacje:


    Umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności.
    Proponowane wynagrodzenie nie więcej niż 2.248,61 zł brutto.
    W ofercie należy podać numer ogłoszenia.
    Wymagane dokumenty, w szczególności składane oświadczenia winny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata.
    Oferty niekompletne i otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w urzędzie pocztowym lub data złożenia w kancelarii Izby Skarbowej).
    Postępowanie rekrutacyjne zostanie przeprowadzone w 3 etapach:
    I – ocena złożonych dokumentów
    II- sprawdzian wiedzy
    III- rozmowa kwalifikacyjna.
    Kandydaci spełniający wymagania formalne, określone w ogłoszeniu będą powiadamiani telefonicznie o kolejnych etapach rekrutacji.
    W tym celu prosimy o podanie w składanych ofertach numeru telefonu kontaktowego.

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równa uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

    Informacje o sposobie postępowania z ofertami pracy kandydatów po zakończonym naborze:
    Oferty kandydatów niewyłonionych w naborze podlegają komisyjnemu zniszczeniu po zakończeniu naboru,
    natomiast aplikacje kandydatów wyłonionych, ale niezatrudnionych w trakcie naboru są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska pracy.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: (58) 30-02-300 wew. 506.