Izba Skarbowa w Katowicach

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • w Referacie Obsługi Bieżącej i Czynności Sprawdzających

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Katowicach
    ul. Damrota 25
    40-022 Katowice

Miejsce wykonywania pracy:

  • Będzin
  • Urząd Skarbowy w Będzinie, 42-500 Będzin, ul. I Armii Wojska Polskiego 1.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przeprowadzanie czynności sprawdzających, w szczególności w zakresie deklaracji podatkowych,
  • weryfikowanie zasadności złożonych korekt deklaracji oraz zasadności zadeklarowanych nadpłat,
  • udzielanie podatnikom i płatnikom informacji z zakresu prawa podatkowego oraz sposobie załatwienia spraw w urzędzie,
  • przyjmowanie deklaracji podatkowych, wniosków, informacji i innych dokumentów, w tym w formie elektronicznej i dokonywanie ich weryfikacji pod względem kompletności i prawidłowości wypełnienia,
  • rejestrowanie w systemie informatycznym przyjętych dokumentów,
  • przygotowywanie i opracowywanie informacji zawartych w aktach spraw podatkowych i dokumentach rejestracyjnych,
  • wydawanie zaświadczeń.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • -praca administracyjno – biurowa w siedzibie Urzędu Skarbowego,
    -bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta zewnętrznego,
    -obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
    -użytkowanie sprzętu biurowego ( drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów),
    -czas pracy zgodnie z ustawą o służbie cywilnej.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • -budynek Urzędu Skarbowego w Będzinie dostosowany jest dla osób niepełnosprawnych ze schorzeniami ruchu (możliwość poruszania się po budynku: obecność wind / podjazdów, drzwi odpowiedniej szerokości, pomieszczenia higieniczno-sanitarne spełniają niezbędne warunki do korzystania przez osoby niepełnosprawne),
    -budynek Urzędu Skarbowego w Będzinie posiada oświetlenie sztuczne i naturalne, odpowiednią wentylację, ogrzewanie i wyposażenie stanowisk zgodnie z przepisami.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące, administracyjno-biurowe, ekonomiczne.
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji.
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów prawa podatkowego,
    • komunikatywność.
    • umiejętność obsługi komputera.

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: wyższe prawnicze, ekonomiczne lub administracyjne,
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych i nieprzewidywalnych,
  • odporność na stres.
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dokładność,
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • zdolność argumentacji,
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie świadectw pray lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe/staż pracy,
  • kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje.

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    13-10-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Urząd Skarbowy w Będzinie
    42-500 Będzin , ul. I Armii Wojska Polskiego 1
    p. 76 z dopiskiem „Oferta pracy OB14”
    lub przesłanie pocztą.
    O zachowaniu terminu decyduje data nadania listu lub data złożenia w urzędzie skarbowym.

Inne informacje:

    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (32) 762 77 82.
    Postępowanie rekrutacyjne będzie się składać z dwóch etapów: testu wiedzy oraz rozmowyz komisją. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o jego terminie. Oferty niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
    Proponowane wynagrodzenie brutto 1.873,84 zł.