Izba Skarbowa w Katowicach
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- w Referacie Obsługi Bieżącej i Czynności Sprawdzających
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Katowicach
ul. Damrota 25
40-022 Katowice
Miejsce wykonywania pracy:
- Będzin
- Urząd Skarbowy w Będzinie, 42-500 Będzin, ul. I Armii Wojska Polskiego 1.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przeprowadzanie czynności sprawdzających, w szczególności w zakresie deklaracji podatkowych,
- weryfikowanie zasadności złożonych korekt deklaracji oraz zasadności zadeklarowanych nadpłat,
- udzielanie podatnikom i płatnikom informacji z zakresu prawa podatkowego oraz sposobie załatwienia spraw w urzędzie,
- przyjmowanie deklaracji podatkowych, wniosków, informacji i innych dokumentów, w tym w formie elektronicznej i dokonywanie ich weryfikacji pod względem kompletności i prawidłowości wypełnienia,
- rejestrowanie w systemie informatycznym przyjętych dokumentów,
- przygotowywanie i opracowywanie informacji zawartych w aktach spraw podatkowych i dokumentach rejestracyjnych,
- wydawanie zaświadczeń.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
-praca administracyjno – biurowa w siedzibie Urzędu Skarbowego,
-bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta zewnętrznego,
-obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
-użytkowanie sprzętu biurowego ( drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów),
-czas pracy zgodnie z ustawą o służbie cywilnej.
-budynek Urzędu Skarbowego w Będzinie dostosowany jest dla osób niepełnosprawnych ze schorzeniami ruchu (możliwość poruszania się po budynku: obecność wind / podjazdów, drzwi odpowiedniej szerokości, pomieszczenia higieniczno-sanitarne spełniają niezbędne warunki do korzystania przez osoby niepełnosprawne),
-budynek Urzędu Skarbowego w Będzinie posiada oświetlenie sztuczne i naturalne, odpowiednią wentylację, ogrzewanie i wyposażenie stanowisk zgodnie z przepisami.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, administracyjno-biurowe, ekonomiczne.
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji.
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów prawa podatkowego,
- komunikatywność.
- umiejętność obsługi komputera.
wymagania dodatkowe
- wykształcenie: wyższe prawnicze, ekonomiczne lub administracyjne,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych i nieprzewidywalnych,
- odporność na stres.
- umiejętność pracy w zespole,
- dokładność,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- zdolność argumentacji,
- umiejętność stosowania prawa w praktyce.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie świadectw pray lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe/staż pracy,
- kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 13-10-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Urząd Skarbowy w Będzinie
42-500 Będzin , ul. I Armii Wojska Polskiego 1
p. 76 z dopiskiem „Oferta pracy OB14”
lub przesłanie pocztą.
O zachowaniu terminu decyduje data nadania listu lub data złożenia w urzędzie skarbowym.
Inne informacje:
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (32) 762 77 82.
Postępowanie rekrutacyjne będzie się składać z dwóch etapów: testu wiedzy oraz rozmowyz komisją. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o jego terminie. Oferty niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Proponowane wynagrodzenie brutto 1.873,84 zł.