Izba Skarbowa w Katowicach
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- w Dziale Egzekucji Administracyjnej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 2
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Katowicach
ul. Damrota 25
40-022 Katowice
Miejsce wykonywania pracy:
- Będzin
- Urząd Skarbowy w Będzinie, 42-500 Będzin, ul. I Armii Wojska Polskiego 1.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie tytułów wykonawczych, weryfikowanie zgodności ewidencji z załączonymi
- badanie zgodności tytułów wykonawczych z art. 27 ustawy o postępowaniu egzekucyjnym
- przygotowywanie materiałów do zwrotu tytułów wykonawczych wierzycielowi,
- przygotowywanie analiz i sprawozdań egzekucyjnych,
- prowadzenie zapisków ręcznych i w systemach komputerowych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
-praca administracyjno – biurowa w siedzibie Urzędu Skarbowego,
-bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta zewnętrznego,
-obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
-użytkowanie sprzętu biurowego ( drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów),
-czas pracy zgodnie z ustawą o służbie cywilnej,
-budynek Urzędu Skarbowego w Będzinie dostosowany jest dla osób niepełnosprawnych ze schorzeniami ruchu (możliwość poruszania się po budynku: obecność wind / podjazdów, drzwi odpowiedniej szerokości, pomieszczenia higieniczno-sanitarne spełniają niezbędne warunki do korzystania przez osoby niepełnosprawne),
-budynek Urzędu Skarbowego w Będzinie posiada oświetlenie sztuczne i naturalne, odpowiednią wentylację, ogrzewanie i wyposażenie stanowisk zgodnie z przepisami.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów z zakresu egzekucji administracyjnej, kpa,
- umiejętność obsługi komputera,
- komunikatywność.
wymagania dodatkowe
- wykształcenie: wyższe – preferowane administracyjne, ekonomiczne, prawnicze,
- doświadczenie zawodowe: praca w administracji skarbowej.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe/
- kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 16-11-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Urząd Skarbowy
42-500 Będzin , ul. I Armii Wojska Polskiego 1
p. 76 z dopiskiem „Oferta pracy EA”
lub za pośrednictwem poczty.
O zachowaniu terminu decyduje data nadania w urzędzie pocztowym lub data złożenia w urzędzie skarbowym.
Inne informacje:
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (32) 762 77 82.
Postępowanie rekrutacyjne będzie się składać z dwóch etapów: testu wiedzy oraz rozmowy z komisją. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o jego terminie. Oferty niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto 2.061,22 zł.