Izba Skarbowa w Katowicach

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • w Dziale Kontroli Podatkowej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa
    ul. Damrota 25
    40-022 Katowice

Miejsce wykonywania pracy:

  • Chorzów
  • Urząd Skarbowy w Chorzowie
    ul. Armii Krajowej 5
    41-506 Chorzów

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie kontroli źródłowych u podatników, płatników i inkasentów,
  • przeprowadzanie czynności sprawdzających własnych i zleconych przez inne organy,
  • współpraca z innymi organami podatkowymi, organami ścigania i innymi instytucjami,
  • obsługa aplikacji wykorzystywanych w pracy komórki zgodnie z przyznanymi uprawnieniami.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • -praca administracyjno-biurowa,
    -obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
    -użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów)

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • -miejsce wykonywania pracy: IV piętro, praca w terenie,
    -wejście do urzędu wyposażone w podjazd,
    -dostępna winda,
    -drzwi odpowiedniej szerokości dla osób poruszających się na wózkach,
    -odpowiednio dostosowana toaleta,
    -budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów prawa podatkowego, w tym: Ustawy Ordynacja podatkowa, Ustawy o podatku od towarów i usług, Ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, Ustawy o podatku od osób fizycznych,
    • odporność na stres,
    • komunikatywność,
    • zdolność analitycznego myślenia.

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawnicze, administracyjne, z zakresu rachunkowości,
  • przeszkolenia: przeszkolenie z zakresu rachunkowości,
  • uprawnienia biegłego księgowego,
  • umiejętność obsługi komputera – pakiet biurowy i aplikacje specjalistyczne,
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji skarbowej.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie świadectw pracy i dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe.

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    26-10-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Urząd Skarbowy
    Armii Krajowej 5
    41-506 Chorzów

Inne informacje:

    Warunkiem spełnienia wymogów formalnych jest spełnienie wymogów określonych w ogłoszeniu, złożenie lub nadesłanie w terminie wszystkich w/w dokumentów oraz własnoręcznie podpisanych oświadczeń. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie lub pocztą elektroniczną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru. Postępowanie rekrutacyjne składać się będzie z dwóch etapów: części pisemnej (test) i rozmowy kwalifikacyjnej.
    Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2250,48.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (0-32) 349 73 09