Izba Skarbowa w Katowicach
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- w Referacie Obsługi Bieżącej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa
ul. Damrota 25
40-022 Katowice
Miejsce wykonywania pracy:
- Tychy
- Urząd Skarbowy w Tychach
Aleja Niepodległości 60
43-100 Tychy
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- bieżąca obsługa podatnika, udzielanie informacji w zakresie przepisów podatkowych oraz o sposobie załatwiania spraw w Urzędzie
- przyjmowanie i opieczętowanie deklaracji i innych dokumentów składanych przez podatników w Urzędzie
- segregowanie i przekazywanie przyjętych dokumentów do właściwych komórek organizacyjnych
- sporządzanie projektów odpowiedzi na pisma do innych organów podatkowych, ZUS, KRUS, MOPS, GOPS, komorników sądowych, prokuratury, sądu, dokonywanie odczytów z kas fiskalnych, nadawanie numerów ewidencyjnych kasom fiskalnym, opracowywanie projektów decyzji w sprawie zwrotu z tytułu zakupu kasy fiskalnej
- identyfikowanie i bieżące rejestrowanie we właściwym systemie informatycznym przyjętych dokumentów, w tym deklaracji i informacji podatkowych
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca administracyjno-biurowa
– obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
– użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów)
– kontakt z klientem zewnętrznym
– stanowisko znajduje się na parterze budynku Urzędu,
Bariery architektoniczne
– podjazd, winda, toaleta dostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych tylko na parterze budynku.
Budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych. Budynek i stanowisko pracy nie są przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie o profilu ekonomicznym lub administracyjnym
- pozostałe wymagania niezbędne:
- dobra znajomość materialnych przepisów podatkowych, przepisów proceduralnych, jak i orientacji co do przepisów innych gałęzi prawa
- umiejętność stosowania prawa w praktyce
- umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków oraz poprawnego redagowania pism
- dobra organizacja pracy celem przestrzegania terminów załatwiania spraw
- wymagane doświadczenie zawodowe: powyżej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub co najmniej 3 miesiące doświadczenia w zakresie stosowania prawa, w tym prawa podatkowego
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe ekonomiczne, administracyjne, prawnicze względnie wyższe inne uzupełnione studiami podyplomowymi z w/wym. zakresów
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie świadectw pracy i dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 21-12-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Urząd Skarbowy
Al. Niepodległości 60
43-100 Tychy
z dopiskiem oferta pracy w Referacie Obsługi Bieżącej
Inne informacje:
- Postępowanie kwalifikacyjne będzie się składać z dwóch etapów; testu wiedzy oraz rozmowy z komisją. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o jego terminie. Oferty niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2061,22. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 032/325-11-69.