Izba Skarbowa w Łodzi

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • do spraw interpretacji
  • w Wydziale ds. Interpretacji w zakresie Podatków Bezpośrednich.

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 4

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Łodzi
    Al. Kościuszki 83
    90-436 Łódź

Miejsce wykonywania pracy:

  • Piotrków Trybunalski
  • Izba Skarbowa w Łodzi Biuro Krajowej Informacji Podatkowej w Piotrkowie Trybunalskim
    ul. Wronia 65
    97-300 Piotrków Trybunalski

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowywanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnych sprawach w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych,
  • opracowywanie odpowiedzi na pisemne wezwania organu, który wydał interpretację indywidualną, do usunięcia naruszenia prawa,
  • opracowywanie odpowiedzi na skargi kierowane do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego przez wnioskodawcę na wydane indywidualne interpretacje,
  • przygotowywanie wystąpień do Ministerstwa Finansów o zajęcie stanowiska w zakresie spornych zagadnień dotyczących danego podatku.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca biurowa w siedzibie Biura Krajowej Informacji Podatkowej z możliwością wyjazdów służbowych,
    – praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
    – telefoniczny kontakt z klientem zewnętrznym,
    – wykonywanie zadań pod presją czasu.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – narzędzia pracy – komputer i sprzęt biurowy,
    – miejsce pracy – III piętro w budynku sześciopiętrowym,
    – praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
    – możliwość poruszania się po budynku – 2 windy, drzwi odpowiedniej szerokości, klatka schodowa z poręczami.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość obowiązujących przepisów prawa podatkowego z zakresu komórki organizacyjnej oraz ordynacji podatkowej,
    • komunikatywność.

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne,
  • umiejętność biegłej obsługi komputera,
  • doświadczenie zawodowe – 6 miesięcy pracy w administracji podatkowej,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność pracy pod presją czasu.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe.

Termin składania dokumentów:

    16-11-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa
    Al. Kościuszki 83
    90-436 Łódź
    Kancelaria, pokój nr 1
    z dopiskiem: oferta pracy nr 174957

Inne informacje:

    Wymagane oświadczenia, cv i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert przesłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego. Kandydaci zakwalifikowani
    do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o ich miejscu i terminie. Wynagrodzenie zasadnicze zostanie określone w wysokości 2.248,61 zł . Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25 47 133.