Izba Skarbowa w Łodzi

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • do spraw wprowadzania danych
  • w Czwartym Dziele Obslugi Bezpośredniej OB – 4

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 0.75

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Łodzi
    al. Kościuszki 83
    90 – 436 Łódź

Miejsce wykonywania pracy:

  • Łódź
  • Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź – Bałuty
    ul. Zachodnia 47
    91 – 066 Łódź

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wprowadzanie do systemów komputerowych danych szczegółowych z różnorodnych dokumentów podatkowych ( zeznań, deklaracji, informacji, aktów notarialnych) w celu zapewnienia kompletnej i aktualnej bazy danych oraz dostarczania pozostałym komórkom organizacyjnym urzędu informacji, do których składania zoobowiazani są podatnicy, płatnicy i inkasenci,
  • przyjmowanie dokumentów podatkowych na Sali Obsługi Podatników oraz wprowadzanie ich do systemów komputerowych,
  • sprawdzanie poprawności i segregowanie błędnych dokumentów ze względu na specyfikacje błędu ( błędy wyliczeń, błędy lub brak danych rejestracyjnych, błędna właściwość miejscowa) w celu przekazania ich właściwym komórkom organizacyjnym,
  • sporządzanie raportów z wprowadzonych do systemów dokumentów informacyjnych w celu przekazania ich do archiwizacji.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca administracyjno – biurowa z przewagą wysiłku umysłowego,
    – zagrożenia psychofizyczne związane z obsługą klienta zewnętrznego.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
    – stanowisko oświetlone światłem naturalnym i sztucznym, zlokalizowane na II piętrze budynku, możliwość poruszania się po budynku – winda, budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • wymagana znajomość ustawy Ordynacja podatkowa,
    • znajomość rodzajów deklaracji, terminów ich składania wynikających z odpowiednich ustaw,
    • komunikatywność, umiejętność przekazywania informacji,

wymagania dodatkowe

  • obsługa systemu POLTAX, VIES, CZM

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe kandydata.

Termin składania dokumentów:

    14-11-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa
    Al.Kościuszki 83
    90-436 Łódź
    Kancelaria, pokój nr 1
    z dopiskiem: oferta pracy nr 175003

Inne informacje:


    Wymagane oświadczenia, cv i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert przesłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o ich miejscu i terminie. Kandydatki/kandydaci, których oferty będą niekompletne, złożone po terminie lub nie będą spełniały warunków formalnych zostaną poinformowani telefonicznie o niezakwalifikowaniu do dalszego etapu rekrutacji. Wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 2.248,61 zł. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-334