Izba Skarbowa w Łodzi
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw wprowadzania danych
- w Czwartym Dziele Obslugi Bezpośredniej OB – 4
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 0.75
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Łodzi
al. Kościuszki 83
90 – 436 Łódź
Miejsce wykonywania pracy:
- Łódź
- Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź – Bałuty
ul. Zachodnia 47
91 – 066 Łódź
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- wprowadzanie do systemów komputerowych danych szczegółowych z różnorodnych dokumentów podatkowych ( zeznań, deklaracji, informacji, aktów notarialnych) w celu zapewnienia kompletnej i aktualnej bazy danych oraz dostarczania pozostałym komórkom organizacyjnym urzędu informacji, do których składania zoobowiazani są podatnicy, płatnicy i inkasenci,
- przyjmowanie dokumentów podatkowych na Sali Obsługi Podatników oraz wprowadzanie ich do systemów komputerowych,
- sprawdzanie poprawności i segregowanie błędnych dokumentów ze względu na specyfikacje błędu ( błędy wyliczeń, błędy lub brak danych rejestracyjnych, błędna właściwość miejscowa) w celu przekazania ich właściwym komórkom organizacyjnym,
- sporządzanie raportów z wprowadzonych do systemów dokumentów informacyjnych w celu przekazania ich do archiwizacji.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca administracyjno – biurowa z przewagą wysiłku umysłowego,
– zagrożenia psychofizyczne związane z obsługą klienta zewnętrznego.
– praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
– stanowisko oświetlone światłem naturalnym i sztucznym, zlokalizowane na II piętrze budynku, możliwość poruszania się po budynku – winda, budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- wymagana znajomość ustawy Ordynacja podatkowa,
- znajomość rodzajów deklaracji, terminów ich składania wynikających z odpowiednich ustaw,
- komunikatywność, umiejętność przekazywania informacji,
wymagania dodatkowe
- obsługa systemu POLTAX, VIES, CZM
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe kandydata.
Termin składania dokumentów:
- 14-11-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Izba Skarbowa
Al.Kościuszki 83
90-436 Łódź
Kancelaria, pokój nr 1
z dopiskiem: oferta pracy nr 175003
Inne informacje:
Wymagane oświadczenia, cv i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert przesłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o ich miejscu i terminie. Kandydatki/kandydaci, których oferty będą niekompletne, złożone po terminie lub nie będą spełniały warunków formalnych zostaną poinformowani telefonicznie o niezakwalifikowaniu do dalszego etapu rekrutacji. Wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 2.248,61 zł. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-334