Izba Skarbowa w Łodzi

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • w Pierwszym Dziale Postępowań Podatkowych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Łodzi
    al. Kościuszki 83
    90-436 Łódź

Miejsce wykonywania pracy:

  • Łódź
  • Urząd Skarbowy Łódź-Widzew
    ul. Papiernicza 7
    92-312 Łódź

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie postępowań w zakresie prawa podatkowego (m.in. gromadzenie materiału dowodowego, kierowanie zapytań, wezwań, rozpatrywanie wniosków, itp.) w celu załatwienia spraw podlegających właściwości rzeczowej działu,
  • opracowywanie projektów decyzji administracyjnych z zakresu prawa podatkowego i innych należności budżetowych oraz projektów pism i dokumentów z zakresu właściwości komórki organizacyjnej w celu przygotowania właściwego rozstrzygnięcia w sprawie,
  • przygotowywanie wniosków dotyczących zabezpieczenia wykonania zobowiązań podatkowych oraz o nadanie decyzjom rygoru natychmiastowej wykonalności w celu umożliwienia wyegzekwowania należności wynikających z wydanych rozstrzygnięć. Sporządzanie i przekazywanie wniosków o ukaranie w przypadkach stwierdzenia przestępstwa lub wykroczenia skarbowego,
  • sporządzanie okresowych, rocznych i doraźnych sprawozdań, analiz oraz informacji w przydzielonym zakresie w celu sporządzenia sprawozdań,
  • wykonywanie czynności kancelaryjno-biurowych w zakresie prowadzonych spraw w celu bieżącego monitorowania terminów i stanu prowadzonych spraw,
  • współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu, współdziałanie z właściwymi komórkami organizacyjnymi Izby Skarbowej w Łodzi, a także z innymi instytucjami i organami w zakresie właściwości komórki organizacyjnej w celu poprawnej wymiany informacji,
  • zakładanie akt prowadzonych spraw w celu zapewnienia prawidłowego przechowywania dokumentów oraz ich archiwizacji,
  • obsługa systemów informatycznych urzędu w zakresie właściwości komórki organizacyjnej w celu zapewnienia kompletności i aktualności baz danych.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca w siedzibie Urzędu na stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego, związana z permanentną obsługą klientów zewnętrznych
    – praca przeważnie siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji ciała
    – praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy
    – narzędzia pracy – sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.)

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – stanowisko pracy zlokalizowane w budynku czteropiętrowym,
    – stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
    – budynek wyposażony w windę,
    – na parterze budynku znajduje się pomieszczenie higienicznosanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów podatkowych i ordynacji podatkowej,
    • komunikatywność, umiejętność przekazywania informacji,
    • cierpliwość, dokładność, uprzejmość.

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe,
  • obsługa aplikacji i systemów informatycznych MF i IS obsługiwanych na stanowisku pracy.
  • doświadczenie zawodowe w pracy w administracji lub pracy biurowej,
  • umiejętność organizacji pracy
  • umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,
  • umiejętność pracy w zespole.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe kandydatek/kandydatów.

Termin składania dokumentów:

    11-04-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa w Łodzi
    al. Kościuszki 83
    90-436 Łódź

    Kancelaria, pokój nr 1
    z dopiskiem: oferta pracy nr 179576

Inne informacje:

    Wymagane oświadczenia i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
    Oferty mogą być składane w formie pisemnej w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu
    o naborze. W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem operatora pocztowego o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej. Nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
    Do przeprowadzenia naboru przyjęto następujące metody i techniki selekcji: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej i kompetencji oraz rozmowa kwalifikacyjna.
    Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o ich miejscu i terminie. Kandydatki/kandydaci, których oferty będą niekompletne, złożone po terminie lub nie będą spełniały warunków formalnych zostaną poinformowani telefonicznie o niezakwalifikowaniu do dalszego etapu rekrutacji.
    Wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 2.248,61 zł.
    Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-335.
    Wzory oświadczeń dostępne są pod adresem: http://dsc.kprm.gov.pl/wzory-oswiadczen-w-naborach .