Izba Skarbowa w Łodzi
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw egzekucji administracyjnej
- w Samodzielnym Referacie Egzekucji Administracyjnej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Łodzi
al. Kościuszki 83
90-436 Łódź
Miejsce wykonywania pracy:
- Łódź
- Drugi Urząd Skarbowy Łódź-Górna
ul. Wróblewskiego 10
93-578 Łódź
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- wprowadzanie tytułów wykonawczych do podsystemu EGAPOLTAX w związku z obowiązkiem prowadzenia ich ewidencji w formie elektronicznej oraz w celu umożliwienia rejestrowania czynności zaistniałych w toku prowadzonych postępowań egzekucyjnych,
- przygotowywanie projektów pism przekazujących zgodnie z właściwością miejscową tytuły wykonawcze oraz inne akta egzekucji administracyjnej,
- dokonywanie analizy akt postępowań wszczętych przez inny organ egzekucyjny celem wyeliminowania ryzyka wprowadzenia do podsystemu EGAPOLTAX tytułów wykonawczych z niekompletnymi materiałami źródłowymi lub tytułów wykonawczych zawierających błędne zapisy w zakresie dotychczas podejmowanych czynności egzekucyjnych,
- opracowywanie projektów postanowień o nieprzystąpieniu do egzekucji po uprzednim dokonaniu analizy w powyższym zakresie, celem wyeliminowania błędów prowadzenia postępowania egzekucyjnego na podstawie tytułów wykonawczych niespełniających wymogów określonych w ustawie o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- archiwizowanie spraw zamkniętych, wykonywanie czynności związanych z obsługą biurową referatu.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca administracyjno – biurowa w siedzibie urzędu,
– praca pod presją czasu,
– praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
– narzędzia pracy – komputer, sprzęt biurowy,
– stanowisko oświetlone światłem naturalnym i sztucznym, zlokalizowane na parterze, budynek niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych – bariery architektoniczne.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- otwartość na ciągły rozwój i podnoszenie kwalifikacji,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność współpracy w zespole
- odporność na stres,
- wysoka kultura osobista.
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe ( prawnicze, administracyjne, ekonomiczne),
- doświadczenie w administracji podatkowej,
- wiedza dotycząca procedur wewnętrznych i funkcjonowania całej organizacji/urzędu,
- znajomość podsystemu EGAPOLTAX
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe kandydata.
Termin składania dokumentów:
- 30-09-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Izba Skarbowa
Al.Kościuszki 83
90-436 Łódź
Kancelaria, pokój nr 1
z dopiskiem: oferta pracy nr 173571
Inne informacje:
- Wymagane oświadczenia, cv i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert przesłanych za pośrednictwem poczty decyduje data stempla pocztowego. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o ich miejscu i terminie. Kandydatki/kandydaci, których oferty będą niekompletne, złożone po terminie lub nie będą spełniały warunków formalnych zostaną poinformowani telefonicznie o niezakwalifikowaniu do dalszego etapu rekrutacji. Wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 2.248,61 zł. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-147