Izba Skarbowa w Łodzi

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • do spraw egzekucji administracyjnej
  • w Samodzielnym Referacie Egzekucji Administracyjnej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Łodzi
    al. Kościuszki 83
    90-436 Łódź

Miejsce wykonywania pracy:

  • Łódź
  • Drugi Urząd Skarbowy Łódź-Górna
    ul. Wróblewskiego 10
    93-578 Łódź

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wprowadzanie tytułów wykonawczych do podsystemu EGAPOLTAX w związku z obowiązkiem prowadzenia ich ewidencji w formie elektronicznej oraz w celu umożliwienia rejestrowania czynności zaistniałych w toku prowadzonych postępowań egzekucyjnych,
  • przygotowywanie projektów pism przekazujących zgodnie z właściwością miejscową tytuły wykonawcze oraz inne akta egzekucji administracyjnej,
  • dokonywanie analizy akt postępowań wszczętych przez inny organ egzekucyjny celem wyeliminowania ryzyka wprowadzenia do podsystemu EGAPOLTAX tytułów wykonawczych z niekompletnymi materiałami źródłowymi lub tytułów wykonawczych zawierających błędne zapisy w zakresie dotychczas podejmowanych czynności egzekucyjnych,
  • opracowywanie projektów postanowień o nieprzystąpieniu do egzekucji po uprzednim dokonaniu analizy w powyższym zakresie, celem wyeliminowania błędów prowadzenia postępowania egzekucyjnego na podstawie tytułów wykonawczych niespełniających wymogów określonych w ustawie o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
  • archiwizowanie spraw zamkniętych, wykonywanie czynności związanych z obsługą biurową referatu.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca administracyjno – biurowa w siedzibie urzędu,
    – praca pod presją czasu,

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
    – narzędzia pracy – komputer, sprzęt biurowy,
    – stanowisko oświetlone światłem naturalnym i sztucznym, zlokalizowane na parterze, budynek niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych – bariery architektoniczne.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
    • otwartość na ciągły rozwój i podnoszenie kwalifikacji,
    • umiejętność analitycznego myślenia,
    • umiejętność współpracy w zespole
    • odporność na stres,
    • wysoka kultura osobista.

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe ( prawnicze, administracyjne, ekonomiczne),
  • doświadczenie w administracji podatkowej,
  • wiedza dotycząca procedur wewnętrznych i funkcjonowania całej organizacji/urzędu,
  • znajomość podsystemu EGAPOLTAX

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe kandydata.

Termin składania dokumentów:

    30-09-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa
    Al.Kościuszki 83
    90-436 Łódź
    Kancelaria, pokój nr 1
    z dopiskiem: oferta pracy nr 173571

Inne informacje:

    Wymagane oświadczenia, cv i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert przesłanych za pośrednictwem poczty decyduje data stempla pocztowego. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o ich miejscu i terminie. Kandydatki/kandydaci, których oferty będą niekompletne, złożone po terminie lub nie będą spełniały warunków formalnych zostaną poinformowani telefonicznie o niezakwalifikowaniu do dalszego etapu rekrutacji. Wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 2.248,61 zł. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-147