Izba Skarbowa w Łodzi

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • w Drugim Dziale Kontroli Podatkowej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 2

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Łodzi
    al. Kościuszki 83
    90-436 Łódź

Miejsce wykonywania pracy:

  • Łódź
  • Łódzki Urząd Skarbowy w Łodzi
    al. Kościuszki 85
    90-436 Łódź

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie kontroli podatkowych w oparciu o stosowne przepisy ustawy Ordynacja podatkowa i o swobodzie działalności gospodarczej, jak również z zachowaniem innych norm prawnych,
  • opracowywanie wniosków pokontrolnych, sporządzanie spisu akt i przekazywanie całości materiałów z kontroli do właściwych komórek urzędu,
  • opracowywanie korespondencji do podatników, innych organów podatkowych oraz instytucji związanej z prowadzonym postępowaniem kontrolnym w celu zebrania kompletnego materiału dowodowego,
  • prowadzenie czynności sprawdzających wobec kontrahentów podatnika w zakresie objętym kontrolą podatkową,
  • obsługa podsystemu KONTROLA w zakresie zgodnym z przyznanymi uprawnieniami, w tym w szczególności opisywanie prowadzonych kontroli.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu oraz dodatkowo wykonywanie kontroli poza siedzibą urzędu,
    – telefoniczny i osobisty kontakt z klientem zewnętrznym,
    – wykonywane czynności wymagają poruszania się po ciągach pieszych znajdujących się w budynku Urzędu,
    – praca pod presją czasu.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, w pozycji siedzącej,
    – stanowisko oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
    – miejsce pracy znajduje się na IV piętrze budynku – w budynku jest winda,
    – toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku,
    – narzędzia pracy: komputer, urządzenia biurowe.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego pracy w administracji.
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów ordynacji podatkowej oraz ustawy o swobodzie działalności gospodarczej,
    • znajomość ustaw podatkowych i zasad księgowości,
    • zdolność analitycznego myślenia i formułowania wniosków,
    • komunikatywność, dociekliwość, asertywność,
    • samodzielność i inicjatywa,
    • umiejętność pracy w zespole,

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe, studia podyplomowe w zakresie prawa podatkowego lub finansowego,
  • znajomość aplikacji POLTAX, KONTROLA,
  • kursy w zakresie rachunkowości,
  • roczne doświadczenie pracy w administracji skarbowej,
  • umiejętność obsługi programów komputerowych (Excel, Access),
  • umiejętność organizacji pracy własnej,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • wysoka kultura osobista.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe kandydatek/kandydatów,

Termin składania dokumentów:

    10-09-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa
    Al.Kościuszki 83
    90-436 Łódź
    Kancelaria, pokój nr 1
    z dopiskiem: oferta pracy nr 172878

Inne informacje:

    Wymagane oświadczenia, cv i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert przesłanych za pośrednictwem poczty decyduje data stempla pocztowego. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o ich miejscu i terminie. Kandydatki/kandydaci, których oferty będą niekompletne, złożone po terminie lub nie będą spełniały warunków formalnych zostaną poinformowani telefonicznie o niezakwalifikowaniu do dalszego etapu rekrutacji. Wynagrodzenie zasadnicze zostanie określone w przedziale
    od 2.061,22 do 2.248,61. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-335.