Izba Skarbowa w Łodzi

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • do spraw przetwarzania danych i czynności sprawdzających
  • w Drugim Dziale Obsługi Bezpośredniej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 3

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Łodzi
    al. Kościuszki 83
    90-436 Łódź

Miejsce wykonywania pracy:

  • Zduńska Wola
  • Urząd Skarbowy w Zduńskiej Woli
    ul. Zielona 15
    98-220 Zduńska Wola

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie, identyfikowanie i rejestrowanie w systemie informatycznym deklaracji podatkowych, wniosków, informacji i innych dokumentów, w tym w formie elektronicznej, w celu gromadzenia informacji dotyczących realizacji obowiązków podatkowych przez podatników,
  • dokonywanie czynności sprawdzających niezastrzeżonych do właściwości rzeczowej innych komórek organizacyjnych w celu sprawdzenia terminowości i prawidłowości składanych deklaracji,
  • przygotowywanie pisemnych informacji w zakresie niezastrzeżonym do właściwości rzeczowej innych komórek organizacyjnych w celu udzielenia odpowiedzi podmiotom uprawnionym,
  • tworzenie rejestrów przypisów i odpisów w celu zapewnienia prawidłowego dokonywania rozliczeń podatników z tytułu wpłat, nadpłat oraz zwrotów podatku.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca w siedzibie Urzędu na stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego, związana z permanentną obsługą klientów zewnętrznych,
    – praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
    – praca przeważnie siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji ciała,
    – narzędzia pracy – sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.).

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w budynku jednopiętrowym,
    – stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
    – w budynku występują progi i schody ograniczające możliwość swobodnego przemieszczania się przez osoby z dysfunkcjami narządów ruchu,
    – budynek wyposażony w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,
    – budynek nie jest wyposażony w windę, co uniemożliwia osobom o ograniczonej sprawności ruchowej dostęp do wyższych, niż parterowa kondygnacji budynku,
    – w budynku brak pomieszczeń higienicznosanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej,
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów podatkowych i Ordynacji podatkowej,
    • komunikatywność, umiejętność przekazywania informacji,

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe,
  • podstawowa wiedza w zakresie obsługi systemów POLTAX, Ewidencje,
  • cierpliwość, dokładność, uprzejmość,
  • umiejętność organizacji pracy,
  • samodzielność,
  • umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,
  • umiejętność pracy w zespole.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe kandydatek/kandydatów.

Termin składania dokumentów:

    27-04-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa w Łodzi
    al. Kościuszki 83
    90-436 Łódź

    Kancelaria, pokój nr 1
    z dopiskiem: oferta pracy nr 180254

Inne informacje:

    Wymagane oświadczenia i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
    Oferty należy składać w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze. W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem operatora pocztowego o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej.
    Nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Do przeprowadzenia naboru przyjęto następujące metody
    i techniki selekcji: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej i kompetencji oraz rozmowa kwalifikacyjna.
    Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o ich miejscu i terminie. Kandydatki/kandydaci, których oferty będą niekompletne, złożone po terminie lub nie będą spełniały warunków formalnych zostaną poinformowani telefonicznie o niezakwalifikowaniu do dalszego etapu rekrutacji.
    Wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 2.248,61 zł.
    Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-118.
    Wzory oświadczeń można pobrać https://dsc.kprm.gov.pl/ w zakładce dla obywatela.