Izba Skarbowa w Łodzi
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- w Samodzielnym Referacie Egzekucji Administracyjnej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Łodzi
al. Kościuszki 83
90-436 Łódź
Miejsce wykonywania pracy:
- Łódź
- Drugi Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty
ul. Świętej Teresy od Dzieciątka Jezus 105
91-222 Łódź
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie postępowań egzekucyjnych, w ramach których stosuje się środki egzekucyjne w celu wyegzekwowania zaległości,
- przygotowywanie projektów korespondencji wysyłanej do podmiotów zewnętrznych,
- analizowanie poprawności wystawionych tytułów wykonawczych oraz wprowadzanie ich do systemu informatycznego urzędu,
- dokonywanie czynności analitycznych ruchu tytułów wykonawczych na podstawie danych zawartych w użytkowanych przez urząd aplikacjach informatycznych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca w siedzibie urzędu oraz w terenie,
– praca na stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego,
– praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
– telefoniczny i osobisty kontakt z klientem zewnętrznym,
– praca pod presją czasu.
– stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w budynku trzykondygnacyjnym,
– stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
– narzędzia pracy – sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.),
– budynek wyposażony w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,
– budynek nie jest wyposażony w windę, co uniemożliwia osobom o ograniczonej sprawności ruchowej dostęp do wyższych kondygnacji,
– na parterze budynku znajduje się pomieszczenie higienicznosanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów ustaw: o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, KPA,
- komunikatywność, umiejętność przekazywania informacji.
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe,
- podstawowa wiedza w zakresie obsługi systemów: POLTAX, Ewidencje.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe kandydatek/kandydatów,
Termin składania dokumentów:
- 21-12-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Izba Skarbowa
Al.Kościuszki 83
90-436 Łódź
Kancelaria, pokój nr 1
z dopiskiem: oferta pracy nr 176070
Inne informacje:
- Wymagane oświadczenia, cv i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Oferty mogą być składane w formie pisemnej w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze. W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem operatora pocztowego o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej.
Nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Do przeprowadzenia naboru przyjęto następujące metody i techniki selekcji:
– weryfikacja formalna ofert,
– sprawdzian wiedzy merytorycznej i kompetencji,
– rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o ich miejscu i terminie. Kandydatki/kandydaci, których oferty będą niekompletne, złożone po terminie lub nie będą spełniały warunków formalnych zostaną poinformowani telefonicznie o niezakwalifikowaniu do dalszego etapu rekrutacji. Wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 2.248,61 zł. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-320.