Izba Skarbowa w Łodzi

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • do spraw dokonywania czynności sprawdzających
  • w Trzecim Dziale Obsługi Bezpośredniej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Łodzi
    al. Kościuszki 83
    90-436 Łódź

Miejsce wykonywania pracy:

  • Zgierz
  • Urząd Skarbowy w Zgierzu
    ul. Ks. J. Popiełuszki 8
    95-100 Zgierz

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • dokonywanie czynności sprawdzających w celu sprawdzenia terminowości składania deklaracji, sprawdzenia terminowości wpłacania zadeklarowanych podatków, w tym również pobieranych przez płatników oraz inkasentów, stwierdzenia formalnej poprawności deklaracji i innych dokumentów bez udziału podatnika,
  • dokonywanie czynności sprawdzających z udziałem podatnika w celu ustalenia stanu faktycznego w zakresie niezbędnym do stwierdzenia zgodności z przedstawionymi dokumentami, sporządzanie protokołów z czynności sprawdzających lub z oględzin lokalu,
  • dokonywanie korekt z urzędu w przypadku, gdy deklaracja zawiera błędy rachunkowe lub inne oczywiste omyłki.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca w siedzibie Urzędu na stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego,
    – praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
    – praca przeważnie siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji ciała,
    – narzędzia pracy – sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.).

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w budynku dwupiętrowym,
    – stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
    – budynek nie jest wyposażony w windę, co uniemożliwia osobom o ograniczonej sprawności ruchowej dostęp do wyższych, niż parterowa kondygnacji budynku, w budynku występują bariery architektoniczne (schody, stopnie, progi),
    – na parterze budynku znajduje się pomieszczenie higienicznosanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej,
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów podatkowych i ordynacji podatkowej,
    • komunikatywność, umiejętność przekazywania informacji,

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe,
  • podstawowa wiedza w zakresie obsługi systemu POLTAX, Ewidencje,
  • cierpliwość, dokładność, uprzejmość,
  • umiejętność organizacji pracy,
  • samodzielność,
  • umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,
  • umiejętność pracy w zespole.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe kandydatek/kandydatów.

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    22-05-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa w Łodzi
    al. Kościuszki 83
    90-436 Łódź

    Kancelaria, pokój nr 1
    z dopiskiem: oferta pracy nr 181059

Inne informacje:

    Wymagane oświadczenia i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
    Oferty należy składać w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze. W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem operatora pocztowego o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej.
    Nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
    Do przeprowadzenia naboru przyjęto następujące metody i techniki selekcji: weryfikacja formalna ofert, analiza merytoryczna ofert pracy oraz rozmowa kwalifikacyjna.
    Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o ich miejscu i terminie. Kandydatki/kandydaci, których oferty będą niekompletne, złożone po terminie lub nie będą spełniały warunków formalnych zostaną poinformowani telefonicznie o niezakwalifikowaniu do dalszego etapu rekrutacji.
    Wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 2.248,61 zł.

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

    Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-333

    Wzory oświadczeń można pobrać https://dsc.kprm.gov.pl/ w zakładce dla obywatela.