Izba Skarbowa w Łodzi
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw czynności sprawdzających w zakresie podatku od towarów i usług
- w Drugim Referacie Obsługi Bezpośredniej w Dziale Obsługi Bezpośredniej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Łodzi
al. Kościuszki 83
90-436 Łódź
Miejsce wykonywania pracy:
- Łódź
- Drugi Urząd Skarbowy Łódź – Bałuty
ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 105
91-222 Łódź
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- analizowanie deklaracji podatkowych dla podatku od towarów i usług – z wykazanymi kwotami do zwrotu na rachunek bankowy –pod względem rachunkowym i merytorycznym, weryfikowanie przed dokonaniem zwrotu podatku danych podatnika, typowanie podmiotów do czynności sprawdzających lub kontroli,
- prowadzenie czynności sprawdzających w tym w zakresie zasadności zwrotu podatku,
- wydawanie postanowień o przedłużeniu zwrotu podatku,
- współpracowanie z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu, np. analiz i planowania w zakresie kierowania wniosków o przeprowadzenie kontroli podatkowych, z komórką postępowań podatkowych w zakresie przekazywnia wniosków o wszczęcie postępowania podatkowego,
- tworzenie akt wymiarowych i ich archiwizacja.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca w siedzibie Urzędu na stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego, związana z permanentną obsługą klientów zewnętrznych,
– praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
– praca przeważnie siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji ciała,
– narzędzia pracy – sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka itp.).
– stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze,
– stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
– budynek wyposażony w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,
– budynek nie jest wyposażony w windę, co uniemożliwia osobom o ograniczonej sprawności ruchowej dostęp do wyższych, niż parterowa kondygnacji budynku,
– na parterze budynku znajduje się pomieszczenie higienicznosanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej,
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów podatkowych i ordynacji podatkowej,
- komunikatywność, umiejętność przekazywania informacji,
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe,
- podstawowa wiedza w zakresie obsługi systemów POLTAX, Ewidencje, Biblioteka Akt,
- biegła obsługa komputera,
- cierpliwość, dokładność, uprzejmość,
- samodzielność, umiejętność organizacji pracy,
- umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,
- umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe kandydatek/kandydatów.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 12-04-2016
Miejsce składania dokumentów:
- Izba Skarbowa w Łodzi
al. Kościuszki 83
90-436 Łódź
Kancelaria, pokój nr 1
z dopiskiem: oferta pracy nr 179620
Inne informacje:
- Wymagane oświadczenia i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Oferty należy składać w formie pisemnej w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze. W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem operatora pocztowego o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej. Nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Do przeprowadzenia naboru przyjęto następujące metody i techniki selekcji:
1. Weryfikacja formalna ofert.
2. Sprawdzian wiedzy merytorycznej i kompetencji..
3. Rozmowa kwalifikacyjna .
Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailowo o ich miejscu i terminie. Kandydatki/kandydaci, których oferty będą niekompletne, złożone po terminie lub nie będą spełniały warunków formalnych zostaną poinformowani telefonicznie lub e-mailowo o niezakwalifikowaniu do dalszego etapu rekrutacji. Wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 2.248,61 zł. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-320.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej pod adresem: https://dsc.kprm.gov.pl/wzory-oswiadczen-w-naborach.