Izba Skarbowa w Łodzi

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • w Dziale Rachunkowości

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Łodzi
    Al. Kościuszki 83
    90-019 Łódź

Miejsce wykonywania pracy:

  • Pabianice
  • Urząd Skarbowy w Pabianicach
    ul. Zamkowa 26
    95-200 Pabianice

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Księgowanie przypisów/odpisów, wpłat/zwrotów oraz prowadzenie analizy występujących na kartach kontowych sald nadpłat i zaległości.
  • Przygotowywanie przelewów bankowych (zwrotów podatków/nadpłat, przeksięgowań i innych) w zakresie prowadzonych kart kontowych zgodnie z obowiązującymi procedurami.
  • Przygotowywanie projektów postanowień w sprawie zaliczenia na poczet zaległości podatkowych wpłat dokonywanych przez podatników oraz powstałych nadpłat i zwrotów.
  • Podejmowanie czynności zmierzających do likwidacji nadpłat na kartach kontowych.
  • Sporządzanie zawiadomień o naruszeniu przepisów prawa podatkowego.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – Praca administracyjno – biurowa w siedzibie urzędu.
    – Obsługa klientów zewnętrznych.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
    – Stanowisko oświetlone światłem naturalnym i sztucznym.
    – Brak windy, budynek niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (bariery architektoniczne).

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów podatkowych i ordynacji podatkowej,
    • komunikatywność, umiejętność przekazywania informacji,
    • doświadczenie w pracy w administracji lub pracy biurowej min. 6 miesięcy.

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe,
  • podstawowa wiedza w zakresie obsługi systemów: POLTAX, Ewidencje, POLTAX 2B, Biblioteka akt.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe kandydatek/kandydatów.

Termin składania dokumentów:

    30-11-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa
    Al.Kościuszki 83
    90-436 Łódź
    Kancelaria, pokój nr 1
    z dopiskiem: oferta pracy Pabianice nr 175419

Inne informacje:

    Wymagane oświadczenia, cv i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
    Oferty mogą być składane w formie pisemnej w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze. W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem operatora pocztowego o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej. Nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP ( adres do doręczeń drogą elektroniczną: /3y16t3iph3/SkrytkaESP )
    Do przeprowadzenia naboru przyjęto następujące metody i techniki selekcji: sprawdzian wiedzy merytorycznej i kompetencji oraz rozmowę kwalifikacyjną.
    Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailowo o ich miejscu i terminie. Kandydatki/kandydaci, których oferty będą niekompletne, złożone po terminie lub nie będą spełniały warunków formalnych zostaną poinformowani telefonicznie lub e-mailowo o niezakwalifikowaniu do dalszego etapu rekrutacji. Wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 2.248,61 zł. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-320.