Izba Skarbowa w Rzeszowie

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • do spraw obsługi bieżącej oraz identyfikacji i rejestracji podatkowej
  • w Pierwszym Samodzielnym Referacie Obsługi Bezpośredniej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Rzeszowie
    ul. Geodetów 1
    35-959 Rzeszów

Miejsce wykonywania pracy:

  • Sanok
  • Urząd Skarbowy w Sanoku
    ul. Sienkiewicza 1
    38-500 Sanok

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • udzielanie podatnikom i płatnikom niezbędnych informacji z zakresu przepisów prawa podatkowego i sposobu załatwiania spraw w urzędzie w celu prawidłowej realizacji obowiązków podatkowych
  • przyjmowanie pod nadzorem deklaracji podatkowych i innych dokumentów, weryfikacja pod względem merytorycznym i formalnym oraz bieżąca rejestracja w systemach informatycznych, w celu bieżącej obsługi podatników

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca o charakterze administracyjno – biurowym, stanowiska pracy zlokalizowane
    w pokojach biurowych. Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to zestaw komputerowy
    z oprogramowaniem. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej – praca z dokumentami, obsługa monitora ekranowego powyżej 4 godzin na dobę, praca z klientem zewnętrznym, podatnikami.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniu biurowym oświetlonym przez światło naturalne i sztuczne, wyposażone w zestaw komputerowy z monitorem ekranowym, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Lokalizacja w jednym sześciokondygnacyjnym budynku biurowym (parter, I piętro oraz V piętro – dźwig osobowy). Wejście do budynku przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, brak toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących i głuchoniemych.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów podatkowych, procedur postępowania administracyjnego,
    • umiejętność analitycznego myślenia,
    • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
    • umiejętność obsługi specjalistycznych programów komputerowych.

wymagania dodatkowe

  • brak

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    29-09-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa w Rzeszowie
    Geodetów 1
    35-959 Rzeszów

Inne informacje:

    Za datę wpływu dokumentu przyjmuje się datę złożenia dokumentów w Izbie Skarbowej w Rzeszowie lub datę stempla pocztowego. Oferty nadane po terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Wszystkie składane dokumenty i oświadczenia, listy motywacyjne, życiorys – powinny zawierać datę i oryginalny podpis kandydata. Kandydaci, których oferty zostaną zakwalifikowane do kolejnego etapu naboru zostaną powiadomieni telefoniczne lub drogą e-mailową na wskazany adres poczty elektronicznej. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie trzech miesięcy od daty zatrudnienia wybranego w naborze kandydata.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (17) 85 03 632.