Izba Skarbowa w Rzeszowie

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • w Samodzielnym Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. Analiz i Planowania

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Rzeszowie
    ul. Geodetów 1
    35-959 Rzeszów

Miejsce wykonywania pracy:

  • Nisko
  • Urząd Skarbowy w Nisku
    ul. 3 Maja 32 B
    37-400 Nisko

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • analizowanie informacji o wydatkach i wartości zgromadzonego mienia w celu wytypowania podmiotów do wszczęcia postępowań podatkowych w zakresie przychodów z nieujawnionych źródeł lub nieznajdujących pokrycia w ujawnianych źródłach,
  • typowanie podmiotów do kontroli podatkowej w wyniku przeprowadzonej analizy dostępnych w Urzędzie informacji w celu właściwego doboru podmiotów do kontroli,
  • analizowanie oświadczeń majątkowych składanych przez osoby do tego zobowiązane w celu stwierdzenia ich poprawności.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca o charakterze administracyjno – biurowym, stanowiska pracy zlokalizowane
    w pokojach biurowych. Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to zestaw komputerowy
    z oprogramowaniem. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej – praca z dokumentami, obsługa monitora ekranowego powyżej 4 godzin na dobę, praca z klientem zewnętrznym.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniu biurowym oświetlonym przez światło naturalne i sztuczne, wyposażone w zestaw komputerowy z monitorem ekranowym, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Lokalizacja w jednym dwukondygnacyjnym budynku biurowym. Wejście do budynku przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących i głuchoniemych.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów prawa podatkowego,
    • umiejętność stosowania prawa w praktyce oraz interpretacji przepisów,
    • zdolność analitycznego myślenia,
    • umiejętność pracy pod presją czasu,
    • kreatywność,
    • komunikatywność.

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe – prawnicze, administracyjne, ekonomiczne,
  • obsługa programów komputerowych w szczególności: Poltax, CZM, Biblioteka Akt, DWP, Microsoft Office,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych i nieprzewidywalnych,
  • doświadczenie – 0,5 roku w obszarze prawa podatkowego.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    03-11-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa
    Geodetów 1
    35-959 Rzeszów


Inne informacje:

    Za datę wpływu dokumentu przyjmuje się datę złożenia dokumentów w Izbie Skarbowej w Rzeszowie lub datę stempla pocztowego. Oferty nadane po terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Oświadczenia, list motywacyjny, życiorys – powinny zawierać datę i oryginalny podpis kandydata. Kandydaci, których oferty zostaną zakwalifikowane do kolejnego etapu naboru zostaną powiadomieni telefoniczne lub drogą e-mailową na wskazany adres poczty elektronicznej. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie trzech miesięcy od daty zatrudnienia wybranego w naborze kandydata.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (17) 85 03 632.