Izba Skarbowa we Wrocławiu
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- w Referacie Identyfikacji i Rejestracji Podatkowej i Przetwarzania Danych w Urzędzie Skarbowym Wrocław – Krzyki
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa we Wrocławiu
ul. Powstańców Śl. 24,26
53-333 Wrocław
Miejsce wykonywania pracy:
- Wrocław
- Urząd Skarbowy
Wrocław-Krzyki
ul. Sztabowa 100
53-310 Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- wprowadzanie danych z deklaracji podatkowych do systemu POLTAX
- weryfikowanie prawidłowości danych oraz tworzenie raportów sprawdzających w celu wyeliminowania ewentualnych błędów w deklaracjach
- dokonywanie wstępnej formalnej i merytorycznej weryfikacji deklaracji i innych dokumentów składanych przez podatników i płatników oraz tworzenie i zatwierdzanie rejestrów
- obsługa aplikacji SPED,
- współpracowanie z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu
- sporządzanie zawiadomień o naruszeniu przepisów prawa podatkowego
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca w siedzibie urzędu
– praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
– bezpośredni kontakt z klientem
-narzędzia pracy: komputer stacjonarny i sprzęt biurowy
-praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
-pomieszczenie biurowe w budynku wielokondygnacyjnym z windą
-urząd dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych
-parking przy budynku urzędu
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy Ordynacja podatkowa
- znajomość obsługi komputera
- dokładność i systematyczność
- umiejętność planowania i organizowania pracy na własnym stanowisku
- umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe
- umiejętność obsługi aplikacji POLTAX i SPED
- 3 miesiące doświadczenia w administracji skarbowej
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe w zakresie wykształcenia i doświadczenia zawodowego
Termin składania dokumentów:
- 28-12-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Izba Skarbowa we Wrocławiu
ul. Powstańców Śląskich 24,26
53-333 Wrocław
lub osobiście: kancelaria piętro 0/pok.05
Inne informacje:
- Oferty można składać także w formie elektronicznej opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP.
Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne, zostaną poinformowani (telefonicznie lub e-mailem) o terminie dalszego etapu naboru.
Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). W ofercie należy podać dane kontaktowe (adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu) oraz numer ogłoszenia.
W celu spełnienia wymagań formalnych należy dostarczyć kopie wszystkich ww. wymaganych dokumentów i oświadczeń z poz. „wymagane dokumenty i oświadczenia”. List motywacyjny oraz oświadczenia kandydatów muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem, w przeciwnym razie oferta nie będzie spełniać wymogów formalnych.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Zachęcamy do zapoznania się z wewnętrzną procedurą naboru w Izbie Skarbowej
we Wrocławiu, która jest dostępna na stronie internetowej Izby Skarbowej
we Wrocławiu www.wroclaw.apodatkowa.gov.pl
Metody i techniki naboru:
– test wiedzy,
– praktyczne sprawdzenie poziomu umiejętności obsługi komputera,
– rozmowa kwalifikacyjna.
Kwota minimalnego miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego wynosi
2.361,04 brutto przy mnożniku kwoty bazowej wynoszącym 1,260.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 71 33-89-280 (sprawy dotyczące zadań na stanowisku), 71 3652714 (sprawy organizacyjne i formalne).
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.