Izba Skarbowa we Wrocławiu

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • w Dziale Spraw Wierzycielskich w Urzędzie Skarbowym Wrocław-Krzyki

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa we Wrocławiu
    ul. Powstańców Śląskich 24,26
    53-333 Wrocław

Miejsce wykonywania pracy:

  • Wrocław
  • Urząd Skarbowy Wrocław-Krzyki
    ul. Sztabowa 100
    53-310 Wrocław

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie postępowań podatkowych w sprawie ulg w spłacie zobowiązań podatkowych (z uwzględnieniem przepisów dotyczących pomocy publicznej) i innych ulg przewidzianych przepisami prawa,
  • prowadzenie postępowań w sprawach orzekania odpowiedzialności osób trzecich oraz płatników,
  • inicjowanie i branie udziału w postępowaniach: upadłościowych i naprawczych, wieczystoksięgowych, dotyczących orzeczenia zakazu prowadzenia działalności gospodarczej, o uznanie za bezskuteczną czynności prawnej dłużnika dokonanej z pokrzywdzeniem wierzycieli,
  • wykonywanie czynności poprzedzających wszczęcie postępowania egzekucyjnego,w tym podejmowanie działań informacyjnych i dyscyplinujących,
  • wystawianie upomnień a także wystawianie i przekazywanie do organów egzekucyjnych tytułów wykonawczych i wniosków egzekucyjnych,
  • wydawanie decyzji w sprawach zabezpieczeń na poczet zobowiązań podatkowych oraz zarządzeń w sprawach zabezpieczenia na majątku zobowiązanego,
  • wykonywanie zadań wierzyciela w ramach postępowania zabezpieczającego i egzekucyjnego.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • -praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
    -narzędzia pracy: komputer stacjonarny i sprzęt biurowy,
    -praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • -pomieszczenie biurowe w budynku wielokondygnacyjnym z windą,
    -urząd dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych,
    -parking przy budynku urzędu.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów prawa podatkowego,
    • znajomość przepisów postępowania egzekucyjnego,
    • znajomość przepisów prawa upadłościowego i naprawczego,
    • umiejętność interpretacji przepisów prawnych,
    • umiejętność dokonywania analizy dostępnych informacji i podejmowania na tej podstawie decyzji,
    • umiejętność jasnego, precyzyjnego i zwięzłego przekazywania informacji,
    • umiejętność obsługi aplikacji biurowych (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne),
    • umiejętność redagowania pism,
    • umiejętność rozmowy z trudnym klientem,
    • umiejętność samodzielnego rozwiazywania problemów i tworzenia koncepcji realizacji zadania.

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe o profilu administracyjnym, ekonomicznym lub prawniczym,
  • studia podyplomowe z zakresu prawa podatkowego lub rachunkowości,
  • przeszkolenie z obsługi programu komputerowego BIBLIOTEKA AKT, POLTAX, POLTAX 2B,EGAPOLTAX,
  • przeszkolenie z obsługi programu komputerowego RATY, z obsługi programu CZM,
  • 1 rok doświadczenia w administracji skarbowej.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopie dokumentów, które potwierdzą wymagania dodatkowe w zakresie wykształcenia i doświadczenia zawodowego

Termin składania dokumentów:

    26-04-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa
    Powstańców Śląskich 24,26
    53-333 Wrocław

Inne informacje:

    Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne, zostaną poinformowani (telefonicznie lub e-mailem) o terminie dalszego etapu naboru.
    Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). W ofercie należy podać dane kontaktowe (adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu) oraz numer ogłoszenia.
    W celu spełnienia wymagań formalnych należy dostarczyć kopie wszystkich ww. wymaganych dokumentów i oświadczeń z poz. „wymagane dokumenty i oświadczenia”. List motywacyjny oraz oświadczenia kandydatów muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem, w przeciwnym razie oferta nie będzie spełniać wymogów formalnych.
    Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.
    Zachęcamy do zapoznania się z wewnętrzną procedurą naboru w Izbie Skarbowej
    we Wrocławiu, która jest dostępna na stronie internetowej Izby Skarbowej
    we Wrocławiu www.wroclaw.apodatkowa.gov.pl

    Metody i techniki naboru:
    – test wiedzy,
    – rozmowa kwalifikacyjna.

    Kwota minimalnego miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego wynosi
    2.810,76 brutto przy mnożniku kwoty bazowej wynoszącym 1,500.

    Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 71 33-89-322 (sprawy dotyczące zadań na stanowisku), 71 36-52-714 (sprawy organizacyjne i formalne).

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.