Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim

  • Komendant Miejski Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • do spraw rejestracji KSIP
  • Zespole Wspomagającym Komisariatu Policji I w Gorzowie Wlkp.

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    66-400 Gorzów Wlkp. ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 122

Miejsce wykonywania pracy:

  • Gorzów Wlkp.
  • 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Zygalskiego 2

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • rejestracja przestępstw, osób podejrzanych i pokrzywdzonych; dokonywanie sprawdzeń osób, notowań kryminalnych, rejestracji procesowych; wprowadzanie danych osób zaginionych i poszukiwanych w systemie KSIP; udzielanie informacji o osobach;
  • wprowadzanie danych, dokonywanie sprawdzeń, przeprowadzanie modyfikacji rzeczy utraconych; rejestracja i modyfikacja danych w bazie KSIP;
  • sprawdzanie i ustalanie właścicieli pojazdów, danych pojazdów, uprawnień do kierowania w centralnej ewidencji; dokonywanie modyfikacji rejestru spraw o wykroczenie;
  • ustalanie, potwierdzanie danych personalnych w systemie ewidencji ludności; obsługa, kompletowanie i aktualizacja bazy danych zdarzeń i postępowań;
  • dokonywanie sprawdzeń na żądanie funkcjonariuszy w bazach KSIP i SIS oraz innych;
  • weryfikacja dokumentów podmiotów i rzeczy związanych z przestępstwem;
  • przejęcia ZIW (wydarzeń) z innych jednostek Policji oraz przekazywanie ZIW do jednostek Policji; przekazywanie rejestracji procesowej osoby do innej jednostki lub innej komórki organizacyjnej; wyłączanie rejestracji procesowej osoby, czynu w ramach prowadzonego postępowania;
  • wprowadzanie postanowień prokuratorskich do rejestracji procesowych oraz monitorowanie całości zdarzenia.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca biurowa,
    – praca 8 godzin na dobę,
    – praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
    – praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Komisariat Policji I w Gorzowie Wlkp. mieści się przy ul. Zygalskiego 2. Stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku. W budynku zainstalowana jest winda dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy administracyjnej oraz związanej z prowadzeniem zbiorów danych
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • przeszkolenie w zakresie obsługi komputera,
    • uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli „poufne”
    • umiejętność pracy w zespole,
    • komunikatywność,
    • umiejętność rozwiązywania problemów,
    • umiejętność analitycznego myślenia.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopie świadectw pracy,
  • kopie zaświadczeń PUP o okresach pobierania zasiłku dla bezrobotnych lub stypendium z tytułu stażu.

Termin składania dokumentów:

    14-09-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Komenda Miejska Policji
    Wyszyńskiego 122
    66-400 Gorzów Wielkopolski

Inne informacje:

    Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne lub przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Decyduje data stempla pocztowego. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Brak odpowiedzi równoznaczny jest z niezakwalifikowaniem kandydatki/kandydata. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne. Wynagrodzenie brutto miesięcznie wynosi 2.006,88zł plus dodatek za wysługę lat od 5-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy.
    Nasz urząd jest pracodawcę równych szans i wszystkie aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.