Komenda Miejska Policji w Płocku

  • Komendant Miejski Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • do spraw Zespołu Dyżurnych
  • Sztabu Policji

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Miejska Policji w Płocku
    09-400 Płock
    al. Jana Kilińskiego 8

Miejsce wykonywania pracy:

  • Płock

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • dokonywanie sprawdzeń osób, pojazdów i przedmiotów w bazie danych KSIP zgodnie z uprawnieniami nadanymi przez administratora systemu na rzecz policjantów pełniących służbę w dyspozycji dyżurnego KMP Płock,
  • dokonywanie sprawdzeń w systemach poza policyjnych na ustalonych zasadach,
  • wprowadzanie zdarzeń zaistniałych na terenie KMP Płock do bazy KSIP,
  • wprowadzanie do bazy komputerowej interwencji policyjnych na podstawie rejestru interwencji policyjnych zgłaszanych dyżurnemu,
  • obsługa urządzenia szyfrującego SUŁTelP,
  • sporządzanie biuletynu dziennego KMP w Płocku,
  • obsługa urządzenia faksującego,
  • pomoc w archiwizacji materiałów ostatecznie zakończonych.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca w siedzibie urzędu

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • obsługa komputera

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy z komputerem
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • poświadczenie bezpieczeństwa
    • umiejętność obsługi komputera
    • umiejętność pracy w zespole
    • komunikatywność

wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie w zakresie aplikacji KSIP
  • obsługa aplikacji biurowych

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia dowodu osobistego na potwierdzenie posiadanego obywatelstwa polskiego
  • kopie świadectwa pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
  • kopie ukończenia kursów
  • kopie uprawnień i szkoleń

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    21-09-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Komenda Miejska Policji
    Al. Jana Kilińskiego 8
    09-400 Płock

Inne informacje:

    Oferty niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie i opatrzone aktualną datą. Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Do składania zachęcamy również osoby niepełnosprawne.