Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze

  • Komendant Miejski Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • do spraw kancelaryjno – administracyjnych
  • Zespół ds. Prezydialnych Komisariatu Policji I w Zielonej Górze

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Miejska Policji
    ul. Partyzantów 40
    65-332 Zielona Góra

Miejsce wykonywania pracy:

  • Zielona Góra
  • Komisariatu Policji I w Zielonej Górze
    Osiedle Pomorskie 8a
    65-548 Zielona Góra

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • rejestrowanie wpływającej i wychodzącej korespondencji, przepisów prawnych oraz prowadzenie dziennika korespondencyjnego, skorowidza do dziennika korespondencyjnego, dziennika podawczego, książki doręczeń przesyłek miejscowych, rejestru rekwizycji, ewidencji przepisów prawnych i innej dokumentacji;
  • kopertowanie, ekspediowanie przesyłek za pośrednictwem placówki Poczty Specjalnej
  • przedkładanie zarejestrowanej korespondencji do dekretacji przełożonemu
  • prowadzenie list obecności f-szy i pracowników cywilnych Komisariatu, ewidencji urlopów
  • archiwizacja dokumentacji manipulacyjnej Sekretariatu. Sporządzanie wykazów teczek
  • ewidencjonowanie, kompletowanie i przechowywanie wpływających przepisów prawnych
  • sporządzanie wykazów wraz z kartami PRD-5

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym;
    podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem;
    większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej;
    obsługa komputera do 4 godzin na dobę;
    czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Budynek Komisariatu Policji I w Zielonej Górze, usytuowany jest przy Os. Pomorskim 8a, budynek dwukondygnacyjny. Jest budynkiem użyteczności publicznej o charakterze administracyjno-biurowym, przeznaczonym do kompleksowej obsługi interesantów. Występuje utrudniony dostęp do pomieszczeń budynku dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość:
    • Zasady pracy kancelaryjnej;
    • Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania
    • Zarządzenie nr 6 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27.12.2011r. w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji;
    • Zarządzenie nr 920 KGP z dnia 11. 09. 2008 r. w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji
    • Rozporządzenie MSWiA z dnia 07.06.2002 r. w sprawie urlopów policjantów (z późn. zm.)
    • umiejętność obsługi komputera ( Open Office, MS Office – Word, Excel, Power Point, Outlook) oraz standardowych urządzeń biurowych;
    • Ustawa z dnia 21.11.2008 r. o służbie cywilnej
    • Zarządzenie nr 70 Prezesa Rady Ministrów z dnia 06.10.2011 r. w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz zasad etyki korpusu służby cywilnej;
    • Ustawa z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji
    • umiejętność reprezentowania urzędu na zewnątrz

wymagania dodatkowe

  • średnie profilowane preferowane administracyjne
  • w pracy biurowej minimum pół roku
  • umiejętność koordynowania działań i zarządzania czasem.
  • umiejętności organizacyjne, sumienność, dokładność
  • umiejętność interpretacji przepisów

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopie świadectw pracy
  • kopie odbytych kursów i przeszkoleń

Termin składania dokumentów:

    15-12-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Komenda Miejska Policji
    Partyzantów 40
    65-332 Zielona Góra
    Zespół Kadr i Szkolenia
    Oferta pracy NR 175997

Inne informacje:

    Umowa na zastępstwo od daty zatrudnienia do dnia 31.12.2016 r. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
    Listę kandydatów spełniające wymagania formalne i niezbędne określone w ogłoszeniu oraz termin i miejsce kolejnego etapu naboru będą każdorazowo zamieszczane na stronie internetowej Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze pod adresem www.zgora.lubuska.policja.gov.pl w zakładce BIP KMP Zielona Góra, na co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem II etapu naboru.
    Planowane techniki i metody naboru:
    -test wiedzy,
    -rozmowa kwalifikacyjna.
    Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane