Urząd Kontroli Skarbowej w Lublinie

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • do spraw kancelaryjno-sekretarskich
  • w Referacie ds. Kancelaryjno-Sekretarskich

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Urząd Kontroli Skarbowej
    ul. Lubomelska 1-3
    20-072 Lublin

Miejsce wykonywania pracy:

  • Lublin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie sekretariatu Urzędu, terminarza pracy Dyrektora i wicedyrektorów oraz terminarza przyjmowania interesantów w celu wsparcia bieżącej pracy Dyrekcji, przyjmowanie interesantów i kierowanie ich do właściwych osób,
  • rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz pism wewnętrznych w elektronicznym systemie DARWIN,
  • sprawdzanie wpływów i wypływów oraz stanu opakowania przesyłek i liczby załączników, w tym przyjmowanie z zewnątrz, a także z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu korespondencji do wysyłki oraz jej ewidencjonowanie, rozdzielanie korespondencji na poszczególne komórki organizacyjne, przygotowywanie korespondencji na zewnątrz, podział czasopism na poszczególne komórki,
  • organizowanie sprawnego obiegu pism przeznaczonych do akceptacji lub podpisu Dyrektora i Wicedyrektorów, zgodnie z zasadami opisanymi w instrukcji kancelaryjnej Urzędu,
  • prowadzenie korespondencji z zakresu spraw należących do komórki kancelaryjno-sekretarskiej,
  • rejestrowanie poleceń wyjazdów służbowych, wydawanie pracownikom biletów MPK
  • zastępowanie innych pracowników Referatu ds. Kancelaryjno-Sekretarskich,
  • wykonywanie innych czynności służbowych zleconych przez przełożonych.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca administracyjno – biurowa. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Praca z wykorzystaniem komputera stacjonarnego i innych urządzeń biurowych. Budynek, w którym mieści się Urząd jest dziesięciokondygnacyjny z czterema windami osobowymi, wejście do budynku z podjazdem, brak toalet dostosowanych dla potrzeb niepełnosprawnych.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • umiejętność obsługi komputera
    • wiedza z zakresu spraw kancelaryjnych
    • umiejętność pracy w zespole
    • komunikatywność
    • umiejętność planowania i organizowania pracy

wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 m-ce doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych (faks, kserokopiarka, skaner)
  • znajomość pakietu biurowego i obsługi poczty elektronicznej

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kwestionariusz osobowy kandydatki/kandydata
  • wzór oświadczeń i kwestionariusza znajduje się na stronie BIP UKS http://www.lublin.kskarbowa.gov.pl/organizacja/praca/wzory-oswiadczen

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych

Termin składania dokumentów:

    23-05-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Urząd Kontroli Skarbowej
    Lubomelska 1-3
    20-072 Lublin

Inne informacje:

    Prosimy o wskazanie na kopercie/liście motywacyjnym numeru ogłoszenia oraz o składanie jedynie wymaganych w ogłoszeniu dokumentów. Wymagane dokumenty (życiorys, list motywacyjny), oświadczenia, kopie innych dokumentów powinny być własnoręcznie podpisane. Nie będą uwzględniane oświadczenia nieprawidłowo sporządzone (np. nieprawidłowa treść, brak danych imiennych lub adresowych kandydatki/kandydata, brak daty sporządzenia lub podpisu kandydatki/kandydata). Oferty nie spełniające wymagań, niekompletne i otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Lista kandydatek/kandydatów dopuszczonych do postępowania kwalifikacyjnego zostanie umieszczona w Biuletynie Urzędu oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu wraz z informacją dotyczącą kolejnych etapów procedury rekrutacyjnej. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani zostaną również powiadomieni o terminie postępowania rekrutacyjnego listownie, telefonicznie lub e-mailem – w tym
    celu zaleca się podanie adresu e-mailowego. Brak odpowiedzi jest równoznaczny
    z niezakwalifikowaniem kandydatki/kandydata. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (0-81) 742-47-17.
    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.