Urząd Kontroli Skarbowej w Rzeszowie
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw wykonywania czynności kontrolnych
- w IV Wydziale Kontroli Podatkowej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Kontroli Skarbowej
ul. Geodetów 1
35-959 Rzeszów
Miejsce wykonywania pracy:
- Rzeszów
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- współuczestniczenie w badaniu dokumentów i ewidencji,
- współuczestniczenie w przeprowadzanych przez inspektora kontroli skarbowej czynnościach dowodowych,
- współpracowanie w tworzeniu dokumentacji kontrolnej,
- wspomaganie pracy inspektora kontroli skarbowej w postępowaniach mandatowych,
- informowanie inspektora kontroli skarbowej o stanie prowadzonych spraw i zgłaszanie zaistniałych problemów,
- współuczestniczenie po zakończeniu postępowania kontrolnego w opracowywaniu i kompletowaniu dokumentów,
- uczestniczenie w czynnościach wykonywanych w ramach pomocy prawnej oraz zleconych przez inne organy.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca polegająca na prowadzeniu czynności kontrolnych, wykonywana w siedzibie Urzędu oraz
w terenie, w siedzibie kontrolowanego, wyjazdy służbowe.
Praca w terenie – kontakty z podatnikami, prowadzenie czynności kontrolnych w siedzibie kontrolowanego.
Praca w biurze –VII piętro w XV – piętrowym budynku z windami, brak podjazdu dla niepełnosprawnych. Obsługa komputera.
Budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących, głuchoniemych oraz osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów prawa podatkowego,
- umiejętność pracy w zespole,
- łatwość komunikacji,
- otwarty stosunek do klienta,
- doświadczenie zawodowe powyżej 0,5 roku w administracji lub pracy biurowej.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (powyżej 0,5 roku w administracji lub pracy biurowej).
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje.
Termin składania dokumentów:
- 21-12-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Urząd Kontroli Skarbowej
ul. Geodetów 1
35-959 Rzeszów
tel. 17/86-59-661
I piętro, Kancelaria Urzędu
Inne informacje:
- Po dniu 30.12.2015r. w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Kontroli Skarbowej w Rzeszowie oraz w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie i biurach Urzędu zostanie opublikowana lista osób spełniających wymagania formalne a wraz z listą opublikowany zostanie termin sprawdzianu wiedzy.
Do postępowania kwalifikacyjnego dopuszczone zostaną tylko oferty spełniające wymagania formalne tzn.: zawierające wszystkie wymagane dokumenty własnoręcznie podpisane i złożone w wymaganym terminie (w przypadku przesłania oferty pocztą decyduje data stempla pocztowego).
Oferty odrzucone w razie ich nie odebrania zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 6 miesięcy od ogłoszenia wyników naboru.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto w przedziale: 2000 zł – 2150 zł
Zachęcamy do skorzystania ze wzoru oświadczenia wymaganego przy składaniu aplikacji a także do zapoznania się z „Procedurą naboru do pracy na stanowiska w służbie cywilnej w UKS w Rzeszowie” dostępnych na stronie BIP UKS w Rzeszowie w dziale „Organizacja” zakładce „Praca”.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.