Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy specjalista
  • do spraw gospodarowania mieniem Urzędu
  • w Biurze Organizacyjno-Administracyjnym w Oddziale Obsługi Administracyjnej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Dolnośląski Urząd Wojewódzki
    pl. Powstańców Warszawy 1
    50-153 Wrocław

Miejsce wykonywania pracy:

  • Wrocław

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie postępowań w zakresie dostawy towarów i usług do 30.000 EURO niezastrzeżonych dla innych komórek organizacyjnych DUW,
  • prowadzenie gospodarki środkami rzeczowymi Urzędu,
  • sprawowanie pieczy nad składnikami majątku DUW,
  • prowadzenie spraw związanych z zakupem usług telefonii komórkowej oraz rozliczanie kosztów telefonów komórkowych użytkowanych przez pracowników Urzędu,
  • prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem telefonów stacjonarnych pracowników Biura Organizacyjno-Administracyjnego,
  • prowadzenie spraw związanych z zakupem biletów MPK oraz rozliczanie komórek organizacyjnych Urzędu z bieżącego zużycia biletów.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca w siedzibie Urzędu.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • -stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na parterze z dostępem do światła dziennego;
    -narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;
    -występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin;
    -budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze zarządzania majątkiem lub w obszarze dokonywania zakupów w jednostkach sektora finansów publicznych
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość rozporządzenia w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w który wyposażone są jednostki budżetowe,
    • znajomość ustawy prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych do ustawy,
    • znajomość ustawy o finansach publicznych,
    • znajomość ustawy kodeks cywilny w zakresie części i ogólnej i zobowiązań,
    • komunikatywność,
    • umiejętność organizacji pracy.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia dokumentu potwierdzającego doświadczenie w obszarze zarządzania majątkiem lub w obszarze dokonywania zakupów w jednostkach sektora finansów publicznych.

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopia dokumentu potwierdzającego doświadczenie w obszarze zarządzania majątkiem lub w obszarze dokonywania zakupów w jednostkach sektora finansów publicznych.

Termin składania dokumentów:

    04-10-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Dolnośląski Urząd Wojewódzki
    Biuro Organizacyjno – Administracyjne
    pl. Powstańców Warszawy 1
    50-153 Wrocław
    lub składać w pok. 0200 z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej OA /OD/01/09/2015”.

Inne informacje:

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne. Informacje o stosowanych technikach i metodach oraz zasadach uczestnictwa w naborze znajdują się na stronie internetowej www.bip.duw.pl w zakładce „praca w DUW”. Wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę i podpis (wzory oświadczeń, które kandydaci mogą wykorzystać zamieszczone są na stronie internetowej www.bip.duw.pl). Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu procesu naboru złożone aplikacje niszczone są niezwłocznie z wyjątkiem aplikacji kandydatów/kandydatek wyłonionych przez komisję przeprowadzająca nabór, które niszczone są po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem/kandydatką wybranym/wybraną podczas naboru. Administratorem danych jest Wojewoda Dolnośląski z siedzibą w: Wrocław 50-153, pl. Powstańców Warszawy 1. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Osoby składające oferty mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Obowiązek podania danych określonych w treści ogłoszenia wynika z art. 221 § 1 oraz art. 221 § 4 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy,
    w związku z art. 4 i art. 28 ust. 2b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej. Ponadto, w celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: adres e-mail i nr telefonu, których podanie jest dobrowolne. Osoby zakwalifikowane, które spełnią wymagania formalne zostaną powiadomione o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (71) 340-67-54