Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy specjalista
  • do spraw administrator baz danych
  • w Wydziale Utrzymania i Eksploatacji SIG w Departamencie Informatyzacji i Rozwoju Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Główny Urząd Geodezji i Kartografii
    ul. Wspólna 2
    00-926 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Konfiguracja, optymalizacja silnika bazy danych w zakresie zapewnienia wydajności i dostępności środowiska
  • Zarządzanie silnikiem bazy danych, aktualizacja oprogramowania typu firmware oraz monitoring parametrów działania bazy danych z uwzględnieniem incydentów bezpieczeństwa
  • Monitoring serwera bazy danych, urządzeń oraz środowisk w zakresie wydajności, pojemności instancji baz danych
  • Bieżąca aktualizacja i instalacja oprogramowania systemowego oraz monitoring w zakresie incydentów bezpieczeństwa, pojemności i wydajności środowiska bazodanowego
  • Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej oraz utrzymaniowej środowiska bazodanowego
  • Współpraca z dostawcami infrastruktury sprzętowo-programowej dla środowiska bazodanowego
  • Udział w opracowaniu modelu utrzymania systemów, produktów i usług SIG oraz wyników realizowanych projektów w zakresie zadań związanych z budową i udostępnianiem usług, w celu zminimalizowania ryzyka zaprzepaszczenia rezultatów projektu
  • Współpracuje w utrzymaniu i eksploatacji infrastruktury SIG poprzez współpracę i rozliczenie CODGiK w zakresie: zarządzania zmianami i wdrożeniami zgodnie z modelem utrzymania SIG; integracji SIG z systemami zewnętrznymi; rozwoju infrastruktury SIG; realizacji umów z Wykonawcami usług Utrzymania, zawartych dla systemów SIG

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • − Praca biurowa z wykorzystaniem komputera.
    − Praca w warunkach narażenia na stres.
    − Wyjazdy służbowe.
    − Wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • − Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
    − Obsługa standardowych urządzeń biurowych.
    − Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze.
    − Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).
    − Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe informatyczne lub pokrewne techniczne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji i zarządzaniu bazą danych i/lub doświadczenie w utrzymaniu i eksploatacji oraz zapewnienia dostępności, wydajności i ciągłości działania bazy danych oraz infrastruktury IT
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
    • bardzo dobra znajomość administrowania bazami danych Oracle, w tym technologii klastrowych Oracle Real Application Cluster, w wersji 11g i nowszych
    • umiejętność administrowania środowiskiem Oracle Exadata
    • administrowanie bazami danych: MS SQL, MySQL, Postgress
    • dobra znajomość administrowania systemem operacyjnym Oracle Linux
    • znajomość metodyki ITIL
    • znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem infrastruktury IT

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie zawodowe i posiadane kwalifikacje (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje odnośnie pracy wykonanej na podstawie umowy zlecenia wraz z okresami pracy, certyfikaty językowe itp.).

Termin składania dokumentów:

    23-05-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Główny Urząd Geodezji i Kartografii
    ul. Wspólna 2
    00-926 Warszawa
    z dopiskiem „Ogłoszenie nr 180960 – starszy specjalista IZ/USIG/3”


Inne informacje:

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
    W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
    Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
    Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
    Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
    Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data nadania).
    Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
    Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki – przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
    W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.