Izba Skarbowa w Białymstoku

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy specjalista
  • do spraw inwestycji i remontów
  • w Samodzielnym Oddziale Logistyki

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Białymstoku
    ul. Słonimska 1, 15-026 Białystok

Miejsce wykonywania pracy:

  • Białystok

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • organizowanie i przeprowadzanie zadań inwestycyjnych oraz zadań remontowych w lokalach izby skarbowej i urzędów skarbowych woj. podlaskiego,
  • sporządzanie projektów planów wydatków remontowych i inwestycyjnych bazy lokalowej,
  • rozliczanie remontów i inwestycji oraz zakupów środków trwałych,
  • prowadzenie spraw z zakresu nabywania oraz przejmowania w trwały zarząd nieruchomości na potrzeby lokalowe izby skarbowej i urzędów skarbowych woj. podlaskiego,
  • monitorowanie wydatkowania środków publicznych na inwestycje i remonty,
  • zbieranie danych, obsługiwanie i monitorowanie Systemu Zarządzania Majątkiem Resortu „Machina”
  • udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na roboty budowlane.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca administracyjno-biurowa oraz praca w terenie i częste wyjazdy służbowe,
    – obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
    – użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka),
    – prowadzenie samochodu służbowego,
    – reprezentowanie izby skarbowej podczas spotkań z wykonawcami robót, projektów.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – bariery architektoniczne: węzeł sanitarny nie jest przystosowany dla osób niesprawnych ruchowo, windy umożliwiające swobodne poruszanie,
    – budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe kierunek budownictwo lub pokrewny
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze prowadzenia remontów i inwestycji
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów dotyczących organizacji i prowadzenia remontów i inwestycji
    • umiejętność sporządzania kosztorysów
    • umiejętność skutecznego komunikowania się
    • umiejętność czytania i oceny dokumentacji projektowej
    • umiejętność rozwiązywania problemów
    • umiejętność sprawnej organizacji pracy
    • umiejętność analitycznego myślenia
    • umiejętność pracy w zespole
    • umiejętność pracy pod presją czasu

wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu prawa zamówień publicznych, prawa budowlanego
  • uprawnienia budowlane (wykonawcze lub projektowe)
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • znajomość przepisów kodeksu cywilnego, kodeksu postępowania cywilnego, kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami, finansach publicznych i zamówieniach publicznych

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie świadectw pracy i dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    23-11-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa w Białymstoku
    ul. Słonimska 1
    15-026 Białystok

Inne informacje:

    Etapy, metody oraz techniki naboru:
    – weryfikacja ofert pracy pod względem spełniania wymagań formalnych,
    – pisemny sprawdzian wiedzy,
    – rozmowa kwalifikacyjna.

    Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2913 zł.

    O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty pracy do tut. Izby Skarbowej. Oferty złożone po upływie wyznaczonego terminu razem z ofertami odrzuconymi w trakcie postępowania selekcyjnego zostaną komisyjnie zniszczone. W przypadku złożenia przez kandydata oświadczenia o innej treści niż wskazana w ogłoszeniu, oferta zostanie uznana jako niespełniająca wymogów formalnych. Wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone bieżącą datą oraz zawierać własnoręczny podpis kandydata. Z dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe musi jednoznacznie wynikać długość doświadczenia zawodowego.

    W ofercie należy podać dane kontaktowe- adres e-mail, numer telefonu.

    Kandydaci, których oferty zostały odrzucone zostaną poinformowani za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.

    Kandydaci, których oferty spełniły wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie, miejscu, metodach i technikach, jakie będą stosowane w postępowaniu selekcyjnym oraz progach punktowych, których uzyskanie gwarantuje udział w kolejnym etapie postępowania selekcyjnego.

    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 85 869 60 21