Izba Skarbowa w Białymstoku
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- do spraw inwestycji i remontów
- w Samodzielnym Oddziale Logistyki
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Białymstoku
ul. Słonimska 1, 15-026 Białystok
Miejsce wykonywania pracy:
- Białystok
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- organizowanie i przeprowadzanie zadań inwestycyjnych oraz zadań remontowych w lokalach izby skarbowej i urzędów skarbowych woj. podlaskiego,
- sporządzanie projektów planów wydatków remontowych i inwestycyjnych bazy lokalowej,
- rozliczanie remontów i inwestycji oraz zakupów środków trwałych,
- prowadzenie spraw z zakresu nabywania oraz przejmowania w trwały zarząd nieruchomości na potrzeby lokalowe izby skarbowej i urzędów skarbowych woj. podlaskiego,
- monitorowanie wydatkowania środków publicznych na inwestycje i remonty,
- zbieranie danych, obsługiwanie i monitorowanie Systemu Zarządzania Majątkiem Resortu „Machina”
- udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na roboty budowlane.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca administracyjno-biurowa oraz praca w terenie i częste wyjazdy służbowe,
– obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
– użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka),
– prowadzenie samochodu służbowego,
– reprezentowanie izby skarbowej podczas spotkań z wykonawcami robót, projektów.
– bariery architektoniczne: węzeł sanitarny nie jest przystosowany dla osób niesprawnych ruchowo, windy umożliwiające swobodne poruszanie,
– budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe kierunek budownictwo lub pokrewny
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze prowadzenia remontów i inwestycji
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów dotyczących organizacji i prowadzenia remontów i inwestycji
- umiejętność sporządzania kosztorysów
- umiejętność skutecznego komunikowania się
- umiejętność czytania i oceny dokumentacji projektowej
- umiejętność rozwiązywania problemów
- umiejętność sprawnej organizacji pracy
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność pracy pod presją czasu
wymagania dodatkowe
- przeszkolenie z zakresu prawa zamówień publicznych, prawa budowlanego
- uprawnienia budowlane (wykonawcze lub projektowe)
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych
- znajomość przepisów kodeksu cywilnego, kodeksu postępowania cywilnego, kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami, finansach publicznych i zamówieniach publicznych
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie świadectw pracy i dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 23-11-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Izba Skarbowa w Białymstoku
ul. Słonimska 1
15-026 Białystok
Inne informacje:
- Etapy, metody oraz techniki naboru:
– weryfikacja ofert pracy pod względem spełniania wymagań formalnych,
– pisemny sprawdzian wiedzy,
– rozmowa kwalifikacyjna.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2913 zł.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty pracy do tut. Izby Skarbowej. Oferty złożone po upływie wyznaczonego terminu razem z ofertami odrzuconymi w trakcie postępowania selekcyjnego zostaną komisyjnie zniszczone. W przypadku złożenia przez kandydata oświadczenia o innej treści niż wskazana w ogłoszeniu, oferta zostanie uznana jako niespełniająca wymogów formalnych. Wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone bieżącą datą oraz zawierać własnoręczny podpis kandydata. Z dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe musi jednoznacznie wynikać długość doświadczenia zawodowego.
W ofercie należy podać dane kontaktowe- adres e-mail, numer telefonu.
Kandydaci, których oferty zostały odrzucone zostaną poinformowani za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
Kandydaci, których oferty spełniły wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie, miejscu, metodach i technikach, jakie będą stosowane w postępowaniu selekcyjnym oraz progach punktowych, których uzyskanie gwarantuje udział w kolejnym etapie postępowania selekcyjnego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 85 869 60 21