Ministerstwo Finansów w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- do spraw kontroli gier hazardowych
- w Wydziale Kontroli Gier Hazardowych Departamentu Kontroli Celnej, Podatkowej i Kontroli Gier
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Ministerstwo Finansów
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
- Ministerstwo Finansów
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- opracowywanie projektów standardów i procedur przeprowadzania przez organy Służby Celnej kontroli gier hazardowych oraz propozycji rozwiązań usprawniających działanie organów zwiększające ich skuteczność,
- ocenianie jakości i efektywności kontroli gier hazardowych w ramach sprawowanego nadzoru nad organami Służby Celnej i przygotowywanie na tej podstawie projektów sprawozdań i informacji,
- opracowywanie projektów interpretacji przepisów prawa w zakresie kontroli urządzania gier hazardowych,
- opracowywanie i uzgadnianie projektów aktów normatywnych,
- uczestniczenie w realizacji zadań wynikających ze „Strategii działania Służby Celnej na lata 2014-2020” w zakresie kontroli gier hazardowych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno-biurowa; obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie; używanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner); krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe; zagrożenie korupcją; permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
Pomieszczenia zakładu pracy uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie
przystosowania stanowisk pracy. Obiekt posiada dostosowane podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich przy wejściach do budynku. Drzwi wejściowe do budynku (wejście główne) pozwalają na swobodny przejazd wózkiem inwalidzkim. W gmachu Ministerstwa Finansów korytarze są przestronne, pozbawione progów, umożliwiające swobodne poruszanie się po nich osobom na wózkach inwalidzkich. Ponadto obiekt wyposażony jest w dźwigi osobowe z kabinami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, a w biegach klatek schodowych zamontowano dodatkowo poręcze. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub informatyczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze kontroli przeprowadzanych przez Służbę Celną lub administrację skarbową, w tym 1 rok w obszarze kontroli gier hazardowych.
- pozostałe wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- znajomość przepisów z zakresu gier hazardowych,
- znajomość przepisów ustawy o Służbie Celnej,
- znajomości przepisów prawa karnego skarbowego, karnego oraz prawa gospodarczego,
- wiedza z zakresu specyfiki procedur kontrolnych,
- znajomość rynku gier hazardowych,
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa,
- umiejętność analizowania i wnioskowania,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe ekonomiczne lub informatyczne,
- kopie dokumentów potwierdzających 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze kontroli przeprowadzanych przez Służbę Celną lub administrację skarbową, w tym 1 rok w obszarze kontroli gier hazardowych,
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228).
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 26-10-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Ministerstwo Finansów
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
z dopiskiem: Oferta pracy – 2015/095/CP
Inne informacje:
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z ograniczoną sprawnością.
Życiorys, list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia złożone przez kandydatki/kandydatów muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydatki/kandydata, a oświadczenia dodatkowo datą ich sporządzenia, w przeciwnym razie oferta kandydatki/kandydata zostanie odrzucona.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Finansów pod adresem:http://www.mf.gov.pl/ministerstwo-finansow/ministerstwo-finansow/praca/wzory-oswiadczen.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.