Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy specjalista
  • w Departamencie Lotnictwa w Wydziale Nadzoru i Analiz

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Wspólna 2/4
    00-926 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa
  • ul. Chałubińskiego 4/6

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • nadzór nad działalnością Prezesa ULC oraz realizacji przez Prezesa ULC obowiązków ustawowych i zadań wynikających z dokumentów rządowych, resortowych, jak również zadań zleconych Prezesowi ULC w trybie specjalnym lub na podstawie szczególnych upoważnień,
  • nadzór nad działalnością P.P. „Porty Lotnicze
  • nadzór nad procesem kształcenia oraz podział dotacji dla uczelni publicznych kształcących personel dla lotnictwa cywilnego,
  • prowadzenie analiz z zakresu funkcjonowania lotnictwa cywilnego,
  • opracowywanie opinii dotyczących projektów aktów prawnych i wnioskowanie ws. pomocy publicznej, obowiązku użyteczności publicznej we współpracy z Departamentem Budżetu i ULC w celu realizacji zadań Departamentu w tym zakresie,
  • prowadzenie postępowań administracyjnych i sądowo – administracyjnych w zakresie właściwości stanowiska w oparciu o przepisy ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (k.p.a.) oraz prowadzenie postępowań związanych z udzieleniem informacji publicznej w oparciu o przepisy ustawy o dostępie do informacji publicznej.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – obsługa klientów zewnętrznych,
    – reprezentacja urzędu.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  •  węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich)
     wejście do budynku „A” i „B” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
     szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach „A”, „B” i „C” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
     winda w budynku „A” i „B” dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych
     praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe magisterskie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w komórkach finansowych, ekonomicznych lub w obsłudze prawnej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustawy z dnia 3 lipca 2002 r. – Prawo lotnicze,
    • znajomość ustawy z dnia 23 października 1987 r. o przedsiębiorstwie państwowym Porty Lotnicze,
    • znajomość ustawy z dnia 30 kwietnia 2004 r. o zasadach udzielania pomocy publicznej,
    • znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
    • znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
    • znajomość ustawy o finansach publicznych,
    • rzetelność,
    • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów,
    • umiejętności analityczne,
    • umiejętność współpracy,
    • komunikacja,
    • znajomość języka angielskiego na poziomie B1.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • – kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe – np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia.

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    30-10-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju
    Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
    00-926 Warszawa
    skr. poczt. 13
    lub składać w kancelarii, ul. Wspólna 2/4, pok.1
    z dopiskiem w liście motywacyjnym: DL 193

Inne informacje:

    Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
    Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
    Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
    Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
    Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
    Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
    Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mir.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, lub uzyskać pod nr tel.(0-22) 630 12 79.