Ministerstwo Obrony Narodowej w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy specjalista
  • do spraw obsługi sekretarskiej Ministra
  • w Sekretariacie Centrum Operacyjnego Ministra Obrony Narodowej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Ministerstwo Obrony Narodowej
    ul. Klonowa 1
    00-909 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przyjmowanie i realizacja połączeń telefonicznych (w tym w języku angielskim), klasyfikowanie rozmów przychodzących, udzielanie odpowiedzi lub wyjaśnień w zakresie zgłaszanych spraw lub kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych w Ministerstwie, monitorowanie stanu procedowania spraw w celu prawidłowej realizacji zadań postawionych przez dyrektora Centrum Operacyjnego MON.
  • Prowadzenie kalendarza pracy Ministra ON, w tym umawianie lub odwoływanie wcześniej zaplanowanych spotkań. Przygotowywanie pomieszczeń, w których odbywają się konferencje, odprawy i narady.
  • Organizowanie (poprzez dyrektora Centrum Operacyjnego MON) spotkań i kontaktów Ministra ON z przedstawicielami organów władzy państwowej i administracji publicznej oraz urzędów administracji rządowej, organizacji społecznych i instytucji pozarządowych.
  • Przekazywanie dyrektorowi Centrum Operacyjnego MON informacji od Ministra ON oraz informacji niezbędnych do opracowania planu pracy Ministra ON, a także informacji mających wpływ na realizowanie zadań przez Ministra ON i zapewnienie terminowej realizacji przedsięwzięć zawartych w planie pracy Ministra ON.
  • Utrzymywanie ścisłego kontaktu z Sekretariatami osób zajmujących kierownicze stanowiska w Ministerstwie oraz dyrektorami komórek organizacyjnych Ministerstwa bezpośrednio podległych Ministrowi ON.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury) – praca w systemie zmianowym z uwagi na potrzebę zabezpieczenia pracy Ministra ON.
    Permanentna obsługa klientów zewnętrznych.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Budynek bez podjazdu dla wózków inwalidzkich. Wewnątrz budynku: brak windy, brak możliwość poruszania się na wózkach inwalidzkich. Nie występują uciążliwe/ szkodliwe/ niebezpieczne warunki pracy.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • powyżej 1 roku doświadczenia w obszarze związanym z obsługą sekretariatu lub na stanowisku asystenckim
    • znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym B1
    • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli „tajne” lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli „tajne”
    • znajomość: ustawy o Urzędzie Ministra Obrony Narodowej, ustawy o ochronie informacji niejawnych, zasad savoir vivre’u, struktury organizacyjnej resortu ON i funkcjonowania MON i SZ RP
    • umiejętności: organizacji pracy własnej, współpracy z innymi, dążenia do rezultatu, poszukiwania rozwiązań, komunikacji, w tym komunikacji pisemnej

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.),
  • kopie dokumentów potwierdzających powyżej 1 roku doświadczenia w obszarze związanym z obsługą sekretariatu lub na stanowisku asystenckim (np. kopie świadectw pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu)
  • kopia dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie wymaganym w ogłoszeniu, tj. B1-średniozaawansowany

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    27-05-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Ministerstwo Obrony Narodowej
    Al. Niepodległości 218 00-911 Warszawa
    Dokumenty można składać osobiście – Punkt podawczy MON, Al. Niepodległości 218 – wejście od ul. Filtrowej (pn-pt, w godz.7.00-18.00.) Na kopercie należy zamieścić nr oferty z BIP KPRM.

Inne informacje:

    Wynagrodzenie na ww. stanowisku wynosi około 3300 zł brutto plus dodatek za wysługę lat. Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. W przypadku kandydatów, którzy nie przedstawią kopii certyfikatu językowego, zostanie przeprowadzony sprawdzian znajomości języka obcego, pod warunkiem złożenia pisemnego oświadczenia o znajomości języka angielskiego na poziomie wymaganym w ogłoszeniu, tj. B1. Niezbędnym elementem ofert kandydatów jest adres e-mailowy. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni wyłącznie pocztą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenia tych dokumentów, sporządzone przez tłumacza przysięgłego. Oferty otrzymane po terminie zostaną uznane za nie spełniające wymagań formalnych (decyduje data wpływu). Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno – technicznego stanowiska pracy). Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 261 840 088; (22) 261 840 515, (22) 261 840 042. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.