Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- w Wydziale Realizacji Płatności Bezpośrednich Departamentu Płatności Bezpośrednich
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
ul. Wspólna 30
00-930 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- opracowywanie analiz i interpretacji propozycji zmian przepisów Unii Europejskiej dotyczących przyznawania płatności bezpośrednich, w tym również odnośnie zasad służących funkcjonowaniu wsparcia w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 oraz Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020,
- przygotowywanie propozycji kierunkowych dotyczących zmian Wspólnej Polityki Rolnejw zakresie płatności bezpośrednich, w tym także w odniesieniu do zasad służących funkcjonowaniu wsparcia w ramach PROW 2007-2013 oraz PROW 2014-2020,
- opracowywanie, w zakresie kompetencji Wydziału, projektów stanowisk Polski oraz instrukcji wyjazdowych na posiedzenia organów Unii Europejskiej oraz uczestniczenie w tych posiedzeniach,
- opracowywanie krajowych aktów prawnych w zakresie realizacji płatności bezpośrednich oraz uczestniczenie w procesie legislacyjnym,
- opracowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje i zapytania poselskie i senatorskie, informacji dla komisji sejmowych oraz senackich, odpowiedzi na wystąpienia Kancelarii Prezydenta RP, KPRM, innych urzędów, organizacji związkowych, społecznych, samorządowych i pozarządowych w sprawach dotyczących realizacji płatności bezpośrednich,
- analizowanie i opiniowanie projektów aktów prawnych opracowanych w innych jednostkach Ministerstwa oraz w innych urzędach, w tym również odnośnie zasad służących funkcjonowaniu wsparcia w ramach PROW 2007-2013 oraz PROW 2014-2020,
- współpraca z innymi urzędami, przedstawicielstwem RP przy UE w Brukseli, jednostkami podległymi Ministerstwu, jednostkami badawczo-rozwojowymi i naukowymi oraz społeczno-zawodowymi organizacjami rolników, w sprawach dotyczących realizacji płatności bezpośrednich,
- rozpatrywanie skarg i wniosków rolników dotyczących przyznawania płatności bezpośrednich w tym również odnośnie zasad służących funkcjonowaniu wsparcia w ramach PROW 2007-2013 oraz PROW 2014-2020.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca administracyjno-biurowa,
– gotowość do krajowych i zagranicznych wyjazdów służbowych,
– stres związany z obsługą klientów zewnętrznych.
– użytkowanie sprzętu biurowego,
– praca siedząca przed komputerem z monitorem ekranowym,
– budynek Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez zapewnienie odpowiedniej szerokości ciągów komunikacyjnych, odpowiedniej szerokości drzwi, braku progów na ciągach komunikacyjnych i do pomieszczeń biurowych, wyłożenie na ciągach komunikacyjnych wykładziny antypoślizgowej, dostosowanie toalet, platformy przyschodowe zamontowane są przy schodach wewnętrznych prowadzących z holu głównego na korytarze parteru,
– budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo, ze względu na korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe
- pozostałe wymagania niezbędne:
- 2-letni staż pracy w administracji publicznej,
- znajomość języka angielskiego wymagana przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej (Dz. U. Nr 218, poz. 1695),
- znajomość polskich przepisów z zakresu płatności bezpośrednich,
- znajomość organizacji i funkcjonowania organów administracji państwowej.
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub ekonomiczno-rolnicze lub o kierunku prawo lub o kierunku administracja,
- znajomość języka francuskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym,
- znajomość techniki prawodawczej i procedur legislacyjnych,
- roczne doświadczenie w obszarze płatności bezpośrednich.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie świadectw pracy, zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających wymagany w ogłoszeniu 2-letni staż pracy w administracji publicznej,
- kopia dokumnetu określonego w zał. nr 2 do rozporządzenia Prezesa RM z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w sł. cywilnej (Dz. U. Nr 218, poz. 1695) potwier. znajomość j. ang.;w przypadku składania dyplomu ukończenia KSAP należy złożyć dodatkowo zaśw. potwier.znajomość j.ang. wydane przez KSAP, jeżeli z treści dyplomu ukończenia KSAP
- nie wynika, że absolwent Szkoły posiada znajomość tego języka.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających roczne doświadczenie w obszarze płatności bezpośrednich
Termin składania dokumentów:
- 14-04-2016
Miejsce składania dokumentów:
- Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa
lub w MRiRW, pok. 139 (pn.-pt., 8.15-16.15)
z dopiskiem: „oferta pracy – Starszy Specjalista w PB” – zastępstwo”.
Inne informacje:
- Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Wszystkie wymagane oświadczenia należy własnoręcznie podpisać.
Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie sprawdzianu wiedzy lub umiejętności (który odbędzie się, jeżeli liczba ofert pracy spełniających wymagania formalne przekroczy 10) i rozmowy kwalifikacyjnej.
Decyduje data wpływu do MRiRW.
Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane.
Po upływie terminu składania ofert pracy, kandydatki/kandydaci nie mogą ich uzupełnić.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje: 22/623-20-41.