Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- do spraw korespondencji, patronatów i komitetów honorowych oraz wystąpień
- w Biurze Wojewody WUW w Poznaniu nr ref. 33/16
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
- Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przygotowywanie listów i pism będących odpowiedzią na zaproszenia na uroczystości, imprezy kulturalne, sportowe, religijne itp. przychodzące do wojewody i wicewojewody
- przygotowywanie odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną od naczelnych organów władzy państwowej
- przygotowywanie projektów przemówień i wystąpień wygłaszanych podczas uroczystości w celu zapewnienia obsługi organizacyjnej imprez i uroczystości, w których uczestniczy wojewoda oraz wicewojewoda
- przygotowywanie korespondencji (listów, pism) w sprawie patronatów, które wojewoda obejmuje nad uroczystościami oraz w sprawie członkostwa wojewody w komitetach honorowych różnych imprez
- przygotowywanie zaproszeń, podziękowań, listów gratulacyjnych oraz dedykacji wystosowywanych przez wojewodę lub wicewojewodę
- współpraca z instytucjami i organizatorami imprez oraz spotkań objętych patronatem wojewody w celu ustalania szczegółów i przygotowywania niezbędnej oprawy
- ewidencjonowanie zaproszeń wpływających do Biura Wojewody
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
– zadania wykonywane głównie w siedzibie urzędu
– konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazaniu lub odebrania dokumentów
– stanowisko pracy znajduje się na II piętrze budynku biurowego
– budynek wyposażony w windy osobowe (w tym dla osób na wózkach inwalidzkich), klatka schodowa o szerokości 140cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
– drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
– stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
– parametry środowiska pracy w normie
– praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
– w budynku znajdują się pomieszczenia higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych
– budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze public relations, w agencji reklamowej lub w obsłudze protokolarno-organizacyjnej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej i służby cywilnej
- znajomość zasad języka polskiego
- kreatywność
- komunikatywność
- umiejętność redagowania tekstów
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe humanistyczne (polonistyka, dziennikarstwo, historia)
- ukończone szkolenia z zakresu poprawności pism urzędowych, zasad języka polskiego itp.
- biegła znajomość pakietu MS Office
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 11-04-2016
Miejsce składania dokumentów:
- Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 33/16
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025
z podaniem w ofercie nr ref. 33/16
Inne informacje:
- Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
(www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru_na_stanowisko_pracy.docx)
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2500 zł.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.