Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy specjalista
  • do spraw zezwoleń na pobyt czasowy
  • w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców WUW w Poznaniu nr ref. 29/16

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 2

Adres urzędu

    al. Niepodległości 16/18
    61-713 Poznań










Miejsce wykonywania pracy:

  • Poznań
  • Pl. Wolności 17











Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach związanych z udzielaniem cudzoziemcom zezwoleń na pobyt czasowy
  • przygotowywanie projektów decyzji w sprawach związanych z udzieleniem cudzoziemcom zezwoleń na pobyt czasowy
  • rejestracja wydanych decyzji i postanowień w komputerowym systemie POBYT
  • udzielanie zainteresowanym informacji z zakresu prowadzonych spraw

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca związana z obsługą klientów i poczty oraz wykonywaniem typowych prac administracyjno-biurowych z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
    – bezpośredni kontakt z klientem zewnętrznym,
    – stres związany z obsługą klientów zewnętrznych






  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • -stanowisko znajduje się na IV piętrze budynku biurowego,
    – stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla takich stanowisk pracy,
    – praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację,
    – klatka schodowa o szerokości 160 cm z poręczami, strome schody zabiegowe,
    – drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
    – budynek oraz winda nie jest przystosowana dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
    – pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób poruszających sie na wózkach inwalidzkich






    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe magisterskie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustawy o obywatelstwie polskim
    • znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub rosyjskiego na poziomie komunikatywnym
    • znajomość ustawy o cudzoziemcach i pokrewnych
    • znajomość kodeksu postepowania administracyjnego
    • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
    • znajomość ustawy o aktach stanu cywilnego, ustawy kodeks rodzinny i opiekuńczy
    • umiejętność stosowania prawa w praktyce
    • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność argumentowania
    • umiejętność obsługi komputera

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne
  • 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • znajomość przepisów prawa handlowego, podatkowego, umów i konwencji międzynarodowych dot. praw człowieka
  • umiejętność pracy w zespole

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    04-04-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Wielkopolski Urząd Wojewódzki
    al. Niepodległości 16/18
    61-713 Poznań
    z podaniem w ofercie nr ref. 29/16
    lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025
    z podaniem w ofercie nr ref. 29/16

Inne informacje:

    Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
    Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
    Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
    (www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru_na_stanowisko_pracy.docx)
    Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
    Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
    Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
    Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
    Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2300-2600 zł.
    Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91, 61 854 11 87.
    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.