Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy specjalista
  • do spraw administracji architektoniczno-budowlanej dot. dróg, gospodarki wodnej, kolei
  • w Wydziale Infrastruktury i Rolnictwa WUW w Poznaniu nr ref. 78/15

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    al. Niepodległości 16/18
    61-713 Poznań






Miejsce wykonywania pracy:

  • Poznań





Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie postępowań administracyjnych w I instancji i przygotowywanie projektów decyzji w sprawach zatwierdzenia projektu budowlanego i pozwoleń na budowę, w zakresie dróg publicznych krajowych i wojewódzkich, obiektów hydrotechnicznych, lotnisk cywilnych oraz obiektów i robót usytuowanych na terenach kolejowych
  • prowadzenie postępowań administracyjnych odwoławczych w sprawach zatwierdzenia projektu budowlanego, pozwoleń na budowę i zmiany sposobu użytkowania obiektu w zakresie dróg powiatowych i gminnych
  • przygotowywanie odpowiedzi na skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego
  • współdziałanie z organami nadzoru budowlanego, udział w kontrolach i inspekcjach na wezwanie tych organów

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych
    – zadania wykonywane w siedzibie urzędu, z uwagi na udział w kontrolach i inspekcjach nie wyklucza się pracy poza siedzibą urzędu (w terenie)
    – zagrożenia biologiczne typowe dla pracy z dokumentacją




  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • stanowisko pracy znajduje się na II piętrze budynku biurowego
    – praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację oraz do archiwum
    – stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
    – budynek bezpośrednio nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, istnieje możliwość przejazdu z sąsiedniego budynku
    – klatka schodowa o normatywnej ilości stopni, z poręczami
    – budynek nie jest wyposażony w windy osobowe, konieczność korzystania z wind w sąsiednim budynku i przemieszczania się łącznikiem
    – drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
    – pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe techniczne (preferowane architektura i budownictwo) lub o kierunku gospodarka przestrzenna
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustawy Prawo budowlane, Kpa, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
    • umiejętność rozwiązywania problemów
    • umiejętność interpretacji i stosowania prawa w praktyce
    • komunikatywność

wymagania dodatkowe

  • 2 lata doświadczenia w pracy w administracji publicznej
  • znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, ochrony zabytków, postępowania przed sądami

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    30-11-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Wielkopolski Urząd Wojewódzki
    al. Niepodległości 16/18
    61-713 Poznań
    z podaniem w ofercie nr ref. 78/15
    lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
    z podaniem w ofercie nr ref. 78/15

Inne informacje:

    Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
    Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
    Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
    (www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru_na_stanowisko_pracy.docx)
    Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
    Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
    Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
    Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
    Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2400-2500 zł.
    Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91, 61 854 11 87.
    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.