Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie bieżącej obsługi kadrowej pracowników,
  • przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zatrudniania personelu oraz rozwiązywania stosunku pracy,
  • sporządzania miesięcznych rozliczeń wynagrodzeń pracowników w zakresie źródeł finansowania,
  • poprawne i terminowe przygotowywanie wypłat wynagrodzeń,
  • monitorowanie zmian w prawie pracy

Wykształcenie wyższe

Wymagania niezbędne:

Wymagane kwalifikacje:

  • staż pracy: 15 miesięcy
  • minimum 24 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
  • praktyczna umiejętność obsługi programu Excel,
  • systematyczność, dokładność, terminowość, rzetelność, skrupulatność

Wymagane umiejętności:

  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy i pracy w zespole,
  • komunikatywność i zdolności organizacyjne.

 

Wymagania dodatkowe:

Wymagania pożądane:

  • wykształcenie – preferowane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia, socjologia, ekonomia, prawo.
  • znajomość przepisów prawa pracy oraz umiejętność ich stosowania w praktyce,
  • umiejętność interpretacji przepisów prawnych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymagań formalnych:

CV oraz list motywacyjny

Forma składania dokumentów:

poczta tradycyjna / poczta elektroniczna