Instrukcja Kancelaryjna dla Urzędników – Warsztaty
Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:
Instrukcja Kancelaryjna dla Urzędników – Warsztaty>>>
Korzyści dla uczestników szkolenia:
- Wykład
- Prezentacja multimedialna
- Ćwiczenia warsztatowe
MODUŁ I. INSTRUKCJA KANCELARYJNA – zasady ogólne
MODUŁ II. PRAWIDŁOWY OBIEG PISMA W PODMIOCIE- zarówno w podmiocie tradycyjnym jak i elektronicznym
MODUŁ III. PUNKTY ZATRZYMANIA PISMA
- Kancelaria
- Punkt Obsługi Klienta
- Sekretariat
- Prowadzący Sprawy- pracownik merytoryczny
- Kierownik
- Dyrektor
MODUŁ IV. ZADANIA PUNKTÓW ZATRZYMANIA PISMA
- Rejestracja przesyłki wpływającej papierowej i elektronicznej-dziennik korespondencji wpływającej/ RPW- (Rejestr Przesyłek Wpływających)
- Skanowanie lub nie
- Rozdział przesyłek wpływających
- Dekretacja przesyłek
- Dobór JRWA(Jednolitego Rzeczowego Wykaz Akt)
- Zakładanie spraw
- Pisanie projektów pism
- Prowadzenia spisów spraw
- Nadawania znaków spraw na piśmie
- Zakładania teczek dla spraw papierowych
- Zakładanie spraw elektronicznych EZD
- Zakładanie podteczek dla spraw papierowych i spraw elektronicznych
- Archiwizacja akt spraw zakończonych zarówno papierowych i elektronicznych
MODUŁ V. J R W A – konstrukcja i jego rozbudowa
MODUŁ VI. WSPÓŁDZIAŁANIE między komórkami własnego podmiot, a znaki spraw
MODUŁ VII. KOORDYNATOR CZYNNOŚCI KANCELARYJNYCH W PODMIOCIE jego rola i zadania
MODUŁ VIII. PORZĄDKOWANIE WEWNĘTRZNE TECZEK AKTOWYCH O RÓŻNYCH KATEGORIACH ARCHIWALNYCH DO ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO/SKŁADNICY AKT W TYM AKT OSOBOWYCH po zmianie przepisów obowiązujących od 1.01.2019 r., do archiwum zakładowego/składnicy akt/, przez pracowników merytorycznych
- Paginacja czy foliacja?
- Opisy teczek, podteczek i pudeł archiwalnych
- Sporządzanie spisów zdawczo – odbiorczych dokumentacji tradycyjnej z papierowych teczek aktowych przez pracowników merytorycznych prowadzących sprawy
- Sporządzanie spisów zdawczo – odbiorczych dokumentacji tradycyjnej- papierowej ze składu chronologicznego i dokumentacji elektronicznej ze składu informatycznych nośników danych przez pracowników kancelarii
MODUŁ IX. WARSZTATY – OKOŁO 30 ZADAŃ Z INSTRUKCJI KANCELARYJNEJ
Małgorzata Bieda
W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:
• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Certyfikaty ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:
Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Oraz:
• Smaczne obiady i przerwy kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu – doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
- Materiały szkoleniowe
- Lunch
- Przerwa kawowa
- Certyfikat udziału
Mazowieckie
Warszawa