JAK POZYSKAĆ INWESTORA? Spotkanie liderów samorządu

Zajęcia szkoleniowe dla Liderów Samorządu

Zapraszamy Państwa do udziału w unikalnym na skalę krajową szkoleniu liderów samorządu, którego merytoryka opracowana została na podstawie wyników ankiety przeprowadzonej wśród blisko 1 000 tys. przedstawicieli samorządów. Przygotowany przez nas projekt jest odpowiedzią na potrzeby, oczekiwania i problemy z jakimi boryka się kadra zarządzająca w JST. Specjalnie dla Państwa zebraliśmy uznanych na rynku ekspertów, którzy podzielą się z Państwem swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie pozyskiwania inwestorów zewnętrznych oraz skutecznej promocji terenów i obiektów inwestycyjnych.


Dzięki udziałowi w szkoleniu dowiecie się Państwo:

  • o czym należy pamiętać przygotowując ofertę terenu lub obiektu inwestycyjnego aby spełniała oczekiwania potencjalnych inwestorów
  • jakie są podstawowe standardy obsługi inwestora oraz jak najlepiej zaplanować i przygotować się do jego wizyty
  • które z technik przygotowywania ofert terenów i obiektów inwestycyjnych są najskuteczniejsze
  • które metody, formy i narzędzia decydują o sukcesie działań informacyjno-promocyjnych adresowanych do potencjalnych inwestorów
  • które czynniki z perspektywy inwestora są kluczowe przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji inwestycji
  • jakie zachęty najbardziej przyciągają inwestorów (SSE, PPP, dotacje, środki UE, zachęty na poziomie gminy, Partnerstwo Publiczno Prywatne, w tym  PPP „hybryda”)
  • jakie są zasady współpracy z PAIiIZ i COIE
  • jak planować, zamawiać i realizować złożone procesy rozwojowe (współpraca z firma doradczą)


Dla kogo?

Szkolenie kierowane jest do kadry zarządzającej w JST czyli marszałków, starostów, prezydentów, burmistrzów, wójtów oraz ich zastępców i doradców.

Czas i miejsce szkolenia:

  • 15.10.2015 r. – Warszawa, Plac Żelaznej Bramy 10, (Pałac Lubomirskich – siedziba Business Centre Club, godz.: 8.30)


Cena udziału w szkoleniu:

  • przy zgłoszeniach nadesłanych do 15.09.2015r.: 1 050 zł/os. + 23% VAT oraz 945 zł/os. + 23% VAT za każde kolejne zgłoszenie z tego samego Urzędu
  • przy zgłoszeniach nadesłanych po 15.09.2015r.: 1 250 zł/os. + 23% VAT


Koszt uczestnictwa zawiera: 

  • uczestnictwo w spotkaniu w dniu 15.10.2015 r.
  • stały dostęp do kawy, herbaty, soków, wody, ciasteczek oraz lunch
  • materiały do pracy podczas spotkania
  • materiały ze skryptem omawianych zagadnień przekazane uczestnikom na płytach CD po zakończeniu spotkania
  • certyfikat potwierdzający udział w spotkaniu
  • ponadto każdy uczestnik spotkania otrzyma świadczenia reklamowe w postaci pakietu 10 ogłoszeń do modułu wyszukiwarki do wykorzystania w serwisie www.TerenyInwestycyjne.Info do 31 marca 2016 roku


Zgłoszenie:

Podpisane i zeskanowane zgłoszenie należy wysłać drogą elektroniczną na adres e-mail: szkolenia@terenyinwestycyjne.infolub faxem na nr. fax. +48 22 619 22 41 w.191

Potwierdzenie uczestnictwa i płatność:
Na 7 dni przed szkoleniem każda zgłoszona osoba otrzyma potwierdzenie uczestnictwa prosimy wówczas o dokonanie płatności.

Dodatkowe pytania prosimy kierować do:
Magdalena Wiśniewska tel.: +48 22 619 22 41 w. 225  |  kom.: 536 925 003  |  e-mail: m.wisniewska@dbpart.com
www.szkolenia.terenyinwestycyjne.info

Cena szkolenia: 1250 PLN netto +23% VAT zł W cenie szkolenia:
  • Materiały szkoleniowe
  • Lunch
  • Przerwa kawowa
Data: 2015-10-15 Adres:

Mazowieckie
Warszawa
Plac Żelaznej Bramy 10, (Pałac Lubomirskich - siedziba Business Centre Club)
00-136

Wyślij zapytanie do organizatora
Tytuł
Treść
Twój e-mail
Zabezpieczenie antyspamowe