Jak sprzedawać, aby sprzedać?

Cel szkolenia:

– Rozwinięcie/wzmocnienie umiejętności dotyczących efektywnej obsługi klienta podczas spotkania
– Omówienie różnych sposobów na rozszerzenie oferty dla klienta już pozyskanego
– Przeanalizowanie metod budowania relacji z klientami gwarantującymi długofalową współpracę

Korzyści dla uczestników:

– Zwiększenie liczby potencjalnych klientów
– Zwiększenie liczby produktów oferowanych klientom już pozyskanym
– Poprawa wyników sprzedażowych
– Wzmocnienie relacji z klientami

Cena szkolenia: 2079 zł W cenie szkolenia:
  • Materiały szkoleniowe
  • Parking
  • Lunch
  • Zakwaterowanie
Data: 2014-12-15 Adres:

Mazowieckie
Warszawa
02-001
Al. Jerozolimskie 81

Wyślij zapytanie do organizatora
Tytuł
Treść
Twój e-mail
Zabezpieczenie antyspamowe