Komunikacja biznesowa po angielsku
SERDECZNIE ZAPRASZAMY NA NASZĄ STRONĘ INTERNETOWĄ:
Komunikacja biznesowa po angielsku>>>
Rozumieć i być rozumianym to podstawowe zasady kontaktów biznesowych. W przypadku kontaktu z partnerami biznesowymi, czy też współpracownikami operującymi językiem obcym, umiejętność ich zrozumienia oraz odpowiedniego doboru słów i zwrotów jest jeszcze bardziej kluczowa.
Warsztat „Komunikacja biznesowa po angielsku” oferuje uczestnikom wiedzę i możliwość praktycznego zastosowania zasad konstruowania komunikacji biznesowej po angielsku – zarówno pisemnej, jak i ustnej. Jednocześnie praktyczne ćwiczenia pozwalają przećwiczyć poznane zasady, zwroty i słownictwo w kontekście korespondencji i rozmów imitujących prawdziwe środowisko biznesowe.
Korzyści dla uczestników
- Poznanie zasad tworzenia korespondencji biznesowej w języku angielskim.
- Redagowanie pism biznesowych (listy formalne, e-maile, notatki, listy ofertowe, odpowiedzi na zapytania ofertowe, faxy, listy grzecznościowe, pisma handlowe).
- Zapoznanie się z typowymi zwrotami i skrótami wykorzystywanymi w korespondencji biznesowej.
- Rozumienie i sprawne tworzenie pism biznesowych w języku angielskim.
- Nabycie umiejętności posługiwania się językiem angielskim w sytuacjach biznesowych.
- Poszerzenie słownictwa z zakresu biznesowego języka angielskiego.
- Przełamanie barier w posługiwaniu się językiem angielskim w kontaktach zawodowych.
- Zapoznanie się z językiem spotkań biznesowych (charakterystyczne słownictwo, zwroty grzecznościowe).
- Nabycie umiejętności prezentowania treści w języku angielskim.
- Nabycie umiejętności wyrażania opinii, formułowania argumentów, wniosków.
- Poznanie zasad prowadzenia profesjonalnej rozmowy telefonicznej w języku angielskim.
- Zapoznanie się z typowym słownictwem oraz zwrotami stosowanymi w kontakcie telefonicznym z klientem obcojęzycznym.
Szkolenia polecamy dla
- Osób pragnących rozwinąć umiejętności prowadzenia komunikacji biznesowej w języku angielskim – pisemnej i ustnej.
- Pracowników działów: obsługi klienta, handlowego, sekretariatu i innych mających okazję korzystać z języka angielskiego w pracy.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia
- Warsztat jest prowadzony w języku angielskim.
- Prezentacja zasad wraz z przykładami użycia.
- Dyskusje angażujące uczestników.
- Ćwiczenia w używaniu poznanych zasad.
- Gry aktywizujące.
- Symulacje konwersacyjne.
Program szkolenia
Dzień I – Angielski biznesowy język pisany
- Zasady angielskiego biznesowego języka pisanego
Na tym etapie uczestnicy poznają zasady konstruowania biznesowych tekstów angielskich tak, by były one: poprawne, rzeczowe oraz skuteczne w komunikacji. Zagadnienia obejmować będą min.: specyficzne słownictwo i zwroty używane w angielskim biznesowym języku pisanym, zasady stosowania pewnych reguł gramatycznych charakterystycznych dla języka pisanego oraz reguł savoir vivre, tak bardzo ważnych w pisanej biznesowej korespondencji w języku angielskim. Wszystkie przedstawiane zasady będą bogato ilustrowane przykładami. Także uczestnicy będą proszeni, aby na bieżąco tworzyć przykłady zdań i tekstów ilustrujących omawiane zasady, które mają lub mogą mieć zastosowanie w ich bieżącej pracy. - Zasady konstruowania korespondencji biznesowej w języku angielskim
Uczestnicy poznają zasady tworzenia form pisanych w języku angielskim oraz będą mieli okazję na bieżąco tworzyć poszczególne teksty w celu przećwiczenia poznawanych zasad. W tej części zostaną przekazane zasady tworzenia takich tekstów biznesowych jak: formalne listy biznesowe, listy ofertowe, ogłoszenia, memo, e-maile i inne. - Ćwiczenia i analiza dotyczące poprawnego konstruowania tekstów w angielskim biznesowym języku pisanym
Usystematyzowana część praktyczna mająca na celu przećwiczenie komplementarnej wiedzy na temat korespondencji biznesowej w języku angielskim. Uczestnicy – na podstawie otrzymanych informacji – będą mieli samodzielnie dobrać i skonstruować korespondencję biznesową w języku angielskim odnoszącą się do przedstawionych im kwestii.
Dzień II – Angielski biznesowy język mówiony
- Zasady angielskiego biznesowego języka mówionego
Uczestnicy poznają zasady stosowane przy używaniu angielskiego języka mówionego w rozmowach biznesowych tak, aby ich komunikacja była: poprawna, zrozumiała i skuteczna. Poruszane zagadnienia będą min. obejmować: różnice między językiem pisanym a mówionym, dobór odpowiedniego słownictwa i konstrukcji gramatycznych, czy też używanie zwrotów idiomatycznych. Wszystkie zasady będą ilustrowane przykładami, jak również uczestnicy będą angażowani na bieżąco w przytaczanie i tworzenie przykładów dla poruszanych kwestii. - Zasady komunikacji mówionej w języku angielskim w kontekście sytuacji biznesowych
Na tym etapie uczestnicy poznają skuteczne metody komunikacji w języku angielskim podczas różnych sytuacji biznesowych, takich, jak: bezpośrednie spotkania i rozmowy z klientem, rozmowy telefoniczne, prezentacje, dyskusje i spotkania grupowe oraz negocjacje. - Ćwiczenia i analiza angielskiego biznesowego języka mówionego w kontekście
Cześć praktyczna pozwalająca zebrać poznaną wiedzę i przećwiczyć umiejętność jej wykorzystywania na podstawie scenek imitujących różnego rodzaje spotkań i kontaktów biznesowych. Uczestnicy będą w stanie przećwiczyć poznane elementy komunikacji w języku angielskim, jak również na bieżąco otrzymają informację zwrotną na temat przeprowadzonych rozmów.
W RAMACH SZKOLENIA GWARANTUJEMY PAŃSTWU:
- Miłą i fachową obsługę
- Profesjonalizm trenera
- Ciekawe materiały szkoleniowe
- Dyplomy ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do trzech miesięcy po zakończonym szkoleniu)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby.
Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:
Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Oraz:
- Przerwy kawowe i smaczne obiady
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach. Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg .
- Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu – doradzamy, jak milo i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
Wszelkich, szczegółowych informacji udzieli Państwu nasz Opiekun szkolenia:
Halina Firlit
Doradca ds. Organizacji Szkoleń Otwartych
0515 212 447
- Przerwa kawowa
- Lunch
- Materiały poszkoleniowe
- Materiały szkoleniowe
Mazowieckie
Warszawa (szkolenie otwarte) lub każde inne miejsc