Komunikacja w zespole oraz między zespołami

Zapraszamy na naszą stronę!

Zapraszamy na praktyczny warsztat, podczas którego przybliżymy uczestnikom wady i zalety pracy zespołowej, wprowadzimy w specyfikę coachingu zespołowego, podpowiemy, jak skutecznie monitorować realizację wykonania zadań.


Informacje o szkoleniu:

UWAGA!

Cena promocyjna 440 PLN / 1 osobę

dla zgłoszeń nadesłanych do 7 dni przed datą szkolenia

(do 25 listopada 2014 włącznie)

oraz

 – 50 PLN za zgłoszenie 2 osób


Szkolenie prowadzi:

Iwona Sługocka

Trener, coach, wykładowca.
Posiada 10 – letnie doświadczenie zawodowe w obszarze budowania wizerunku organizacji oraz zarządzania zasobami ludzkimi i projektami, zdobyte w pracy w administracji publicznej oraz w branży filmowej i szkoleniowej.


Opis szkolenia:

  1. Rozpoczęcie zajęć (kontrakt szkoleniowy, cele i oczekiwania uczestników zajęć ).
  2. Cechy zespołu
  3. Grupa, a zespół, rola jednostki w zespole, rodzaje zespołów.
    (wprowadzenie  do tematu przez trenera).
  4. Wady i zalety pracy zespołowej 
    (ćwiczenie mapa empatii z omówieniem przez uczestników i trenera) .
  5. Osiągnąć wynik – warunki skuteczności pracy zespołu
    (ćwiczenie zespołowe z omówieniem przez uczestników i  trenera)
  6. Zasady budowania i rozwoju zespołu zadaniowego.
  7. Cykl funkcjonowania zespołu
    (wprowadzenie  do tematu przez trenera).
  8. Potrzeby, cele i wartości członków zespołu
    (coaching zespołowy z omówieniem przez uczestników i  trenera).
  9.  Rozpoznawanie zdolności i ról w zespole
     (omówienie przez trenera).
  10. Planowanie, podział pracy w zespole
    (wypracownie realnych  rozwiązań dla zespołu).
  11. Bariery  i  zasoby w pracy zespołowej
    (ćwiczenie coachingowe).
  12. Wpływ komunikacji w zespole, a  jakość relacji z klientami
    (dyskusja moderowana).
  13. Organizowanie i prowadzenie spotkań/zebrań  w zespole
    • ustalenie celów, obszarów działania, czasu i funkcji
    • sporządzenie siatki planowania zebrania
    • rozmowa wokół stołu – zasady prowadzenia
  14. Zakończenie zebrania.
  15.  Monitoring i realizacja wykonania zadań zaplanowanych podczas zebrania.
    (omówienie ćwiczenia przez uczestników i trenera)
  16. Podsumowanie zajęć  – jaki powinien być zespół?

Korzyści dla uczestników:

Rozwój  umiejętności uczestników w zakresie:

  • Współpracy i współdziałania – organizowania pracy z innymi dla osiągnięcia wspólnego celu,
  • Komunikacji, jako narzędzia wpływu na zachowania innych – przezwyciężanie barier w komunikowaniu się.

Szkolenia polecamy dla:

Wszystkich pracowników administracji publicznej, pracujących w grupach, zespołach zadaniowych, projektowych, chcących doskonalić umiejetnosci niezbędne do efektywnej organizacji wspólnej pracy.


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

Mini – wykłady
Ćwiczenia
Dyskusje moderowane przez trenera
Studium przypadku
Praca indywidualna, w parach i grupach
Obserwacja, feedback


Zapytaj o szkolenie:

Anna Korchowiec
Manager ds. Sprzedaży Szkoleń dla Administracji Publicznej

Do każdego Klienta podchodzę indywidualnie i proponuję rozwiązania spełniające Jego oczekiwania.

Tel: +48 533 305 541

E-mail: Napisz do mnie

Cena szkolenia: 0 zł W cenie szkolenia:
  • Lunch
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat udziału
  • Przerwa kawowa
Data: 2014-12-03 Adres:

Mazowieckie
Towarowa 22

Wyślij zapytanie do organizatora
Tytuł
Treść
Twój e-mail
Zabezpieczenie antyspamowe