Komunikacja w zespole oraz między zespołami
Zapraszamy na praktyczny warsztat, podczas którego przybliżymy uczestnikom wady i zalety pracy zespołowej, wprowadzimy w specyfikę coachingu zespołowego, podpowiemy, jak skutecznie monitorować realizację wykonania zadań.
Informacje o szkoleniu:
UWAGA!
Cena promocyjna 440 PLN / 1 osobę
dla zgłoszeń nadesłanych do 7 dni przed datą szkolenia
(do 25 listopada 2014 włącznie)
oraz
– 50 PLN za zgłoszenie 2 osób
Szkolenie prowadzi:
Trener, coach, wykładowca.
Posiada 10 – letnie doświadczenie zawodowe w obszarze budowania wizerunku organizacji oraz zarządzania zasobami ludzkimi i projektami, zdobyte w pracy w administracji publicznej oraz w branży filmowej i szkoleniowej.
Opis szkolenia:
- Rozpoczęcie zajęć (kontrakt szkoleniowy, cele i oczekiwania uczestników zajęć ).
- Cechy zespołu
- Grupa, a zespół, rola jednostki w zespole, rodzaje zespołów.
(wprowadzenie do tematu przez trenera). - Wady i zalety pracy zespołowej
(ćwiczenie mapa empatii z omówieniem przez uczestników i trenera) . - Osiągnąć wynik – warunki skuteczności pracy zespołu
(ćwiczenie zespołowe z omówieniem przez uczestników i trenera) - Zasady budowania i rozwoju zespołu zadaniowego.
- Cykl funkcjonowania zespołu
(wprowadzenie do tematu przez trenera). - Potrzeby, cele i wartości członków zespołu
(coaching zespołowy z omówieniem przez uczestników i trenera). - Rozpoznawanie zdolności i ról w zespole
(omówienie przez trenera). - Planowanie, podział pracy w zespole
(wypracownie realnych rozwiązań dla zespołu). - Bariery i zasoby w pracy zespołowej
(ćwiczenie coachingowe). - Wpływ komunikacji w zespole, a jakość relacji z klientami
(dyskusja moderowana). - Organizowanie i prowadzenie spotkań/zebrań w zespole
- ustalenie celów, obszarów działania, czasu i funkcji
- sporządzenie siatki planowania zebrania
- rozmowa wokół stołu – zasady prowadzenia
- Zakończenie zebrania.
- Monitoring i realizacja wykonania zadań zaplanowanych podczas zebrania.
(omówienie ćwiczenia przez uczestników i trenera) - Podsumowanie zajęć – jaki powinien być zespół?
Korzyści dla uczestników:
Rozwój umiejętności uczestników w zakresie:
- Współpracy i współdziałania – organizowania pracy z innymi dla osiągnięcia wspólnego celu,
- Komunikacji, jako narzędzia wpływu na zachowania innych – przezwyciężanie barier w komunikowaniu się.
Szkolenia polecamy dla:
Wszystkich pracowników administracji publicznej, pracujących w grupach, zespołach zadaniowych, projektowych, chcących doskonalić umiejetnosci niezbędne do efektywnej organizacji wspólnej pracy.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Mini – wykłady
Ćwiczenia
Dyskusje moderowane przez trenera
Studium przypadku
Praca indywidualna, w parach i grupach
Obserwacja, feedback
Zapytaj o szkolenie:
Anna Korchowiec
Manager ds. Sprzedaży Szkoleń dla Administracji Publicznej
Do każdego Klienta podchodzę indywidualnie i proponuję rozwiązania spełniające Jego oczekiwania.
Tel: +48 533 305 541
E-mail: Napisz do mnie
- Lunch
- Materiały szkoleniowe
- Certyfikat udziału
- Przerwa kawowa
Mazowieckie
Towarowa 22