Marketing i promocja terenów inwestycyjnych. JAK POZYSKAĆ INWESTORA W PRAKTYCE?

Zajęcia szkoleniowo-warsztatowe dla pracowników wydziałów obsługi inwestora oraz promocji.

Oferujemy Państwu udział w unikalnym na skalę krajową szkoleniu, opracowanym na podstawie wyników ankiety przeprowadzonej wśród blisko 1 000 tys. przedstawicieli samorządów. Przygotowany przez nas projekt szkoleniowo-warsztatowy jest odpowiedzią na potrzeby, oczekiwania i problemy z jakimi borykają się pracownicy wydziałów obsługi inwestora i promocji w JST. Specjalnie dla Państwa zebraliśmy uznanych na rynku ekspertów, którzy podzielą się z Państwem swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie pozyskiwania inwestorów zewnętrznych oraz skutecznej promocji terenów i obiektów inwestycyjnych.

Dzięki szkoleniu i warsztatom dowiecie się Państwo:

  • o czym należy pamiętać przygotowując ofertę terenu lub obiektu inwestycyjnego aby spełniała oczekiwania potencjalnych inwestorów
  • jakie są podstawowe standardy obsługi inwestora, jakie zasady obowiązują w prowadzeniu korespondencji z inwestorem oraz jak przygotować program jego wizyty w gminie
  • które z technik przygotowywania ofert terenów i obiektów inwestycyjnych są najskuteczniejsze
  • które metody, formy i narzędzia decydują o sukcesie działań informacyjno-promocyjnych adresowanych do potencjalnych inwestorów
  • jakie zachęty najbardziej przyciągają inwestorów (SSE, dotacje, środki UE, zachęty na poziomie gminy)
  • jakie są zasady współpracy z PAIiIZ i COIE, jak poprawnie wypełnić formatkę PAIiIZ, która jest podstawowym warunkiem umieszczenia oferty terenów i obiektów inwestycyjnych w bazach COI i PAIiIZ
  • jak wykorzystać Google do promocji, z jakich darmowych narzędzi Google warto korzystać i jak dobrać je do potrzeb gminy
  • jakie są możliwości reklamy w wyszukiwarce i jak można je wykorzystać aby trafić do potencjalnego inwestora, jak dobrać odpowiednie frazy, jak budować skuteczne teksty reklamowe
  • do czego możemy wykorzystać remarketing i jakie mamy z tego tytułu korzyści
  • czy zawsze trzeba przeprowadzać kampanię reklamową? Czyli jak współpracować z agencją PR i dziennikarzami

Ponadto poznacie Państwo studia przypadków dobrych i złych działań promocyjnych realizowanych przez polskie samorządy.


Dla kogo?

Szkolenie kierowane jest do pracowników podejmujących działania operacyjne i wykonujących decyzje w Jednostkach Samorządu Terytorialnego, m.in. pracowników wydziałów pozyskiwania i obsługi inwestora, rozwoju i inwestycji, promocji gospodarczej.


Czas i miejsce szkolenia:

  • 25-26.11.2015 r. – Warszawa, Plac Żelaznej Bramy 10, (Pałac Lubomirskich – siedziba Business Centre Club, godz.: 8.30)


Cena udziału w szkoleniu:

  • przy zgłoszeniach nadesłanych do 26.10.2015r.: 1 625 zł/os. + 23% VAT
  • przy zgłoszeniach nadesłanych po 26.10.2015r.: 1 825 zł/os. + 23% VAT


Koszt uczestnictwa zawiera: 

  • uczestnictwo w zajęciach szkoleniowo-warsztatowych w dniach 25-26.11.2015 r.
  • ciągły dostęp do kawy, herbaty, soków, wody, ciasteczek przez dwa dni szkoleniowe oraz lunch każdego dnia
  • materiały do pracy podczas szkolenia
  • materiały ze skryptem zagadnień szkoleniowych przekazane uczestnikom na płytach CD po zakończeniu szkolenia
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • ponadto każdy uczestnik szkolenia otrzyma publikację książkową jednego z wykładowców szkoleniowych


Zgłoszenie:

Podpisane i zeskanowane zgłoszenie należy wysłać drogą elektroniczną na adres e-mail: szkolenia@terenyinwestycyjne.infolub faxem na nr. fax. +48 22 619 22 41 w.191

Potwierdzenie uczestnictwa i płatność:
Na 7 dni przed szkoleniem każda zgłoszona osoba otrzyma potwierdzenie uczestnictwa prosimy wówczas o dokonanie płatności.

Dodatkowe pytania prosimy kierować do:
Magdalena Wiśniewska tel.: +48 22 619 22 41 w. 225  |  kom.: 536 925 003  |  e-mail: m.wisniewska@dbpart.com
www.szkolenia.terenyinwestycyjne.info

Cena szkolenia: 1825 PLN nett +23% VAT zł W cenie szkolenia:
  • Materiały szkoleniowe
  • Lunch
  • Przerwa kawowa
  • Certyfikat udziału
Data: 2015-11-25 Adres:

Mazowieckie
Warszawa
Plac Żelaznej Bramy 10, (Pałac Lubomirskich - siedziba Business Centre Club)
00-136

Wyślij zapytanie do organizatora
Tytuł
Treść
Twój e-mail
Zabezpieczenie antyspamowe