Marketing i promocja terenów inwestycyjnych. JAK POZYSKAĆ INWESTORA W PRAKTYCE?
Zajęcia szkoleniowo-warsztatowe dla pracowników wydziałów obsługi inwestora oraz promocji.
Oferujemy Państwu udział w unikalnym na skalę krajową szkoleniu, opracowanym na podstawie wyników ankiety przeprowadzonej wśród blisko 1 000 tys. przedstawicieli samorządów. Przygotowany przez nas projekt szkoleniowo-warsztatowy jest odpowiedzią na potrzeby, oczekiwania i problemy z jakimi borykają się pracownicy wydziałów obsługi inwestora i promocji w JST. Specjalnie dla Państwa zebraliśmy uznanych na rynku ekspertów, którzy podzielą się z Państwem swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie pozyskiwania inwestorów zewnętrznych oraz skutecznej promocji terenów i obiektów inwestycyjnych.
Dzięki szkoleniu i warsztatom dowiecie się Państwo:
- o czym należy pamiętać przygotowując ofertę terenu lub obiektu inwestycyjnego aby spełniała oczekiwania potencjalnych inwestorów
- jakie są podstawowe standardy obsługi inwestora, jakie zasady obowiązują w prowadzeniu korespondencji z inwestorem oraz jak przygotować program jego wizyty w gminie
- które z technik przygotowywania ofert terenów i obiektów inwestycyjnych są najskuteczniejsze
- które metody, formy i narzędzia decydują o sukcesie działań informacyjno-promocyjnych adresowanych do potencjalnych inwestorów
- jakie zachęty najbardziej przyciągają inwestorów (SSE, dotacje, środki UE, zachęty na poziomie gminy)
- jakie są zasady współpracy z PAIiIZ i COIE, jak poprawnie wypełnić formatkę PAIiIZ, która jest podstawowym warunkiem umieszczenia oferty terenów i obiektów inwestycyjnych w bazach COI i PAIiIZ
- jak wykorzystać Google do promocji, z jakich darmowych narzędzi Google warto korzystać i jak dobrać je do potrzeb gminy
- jakie są możliwości reklamy w wyszukiwarce i jak można je wykorzystać aby trafić do potencjalnego inwestora, jak dobrać odpowiednie frazy, jak budować skuteczne teksty reklamowe
- do czego możemy wykorzystać remarketing i jakie mamy z tego tytułu korzyści
- czy zawsze trzeba przeprowadzać kampanię reklamową? Czyli jak współpracować z agencją PR i dziennikarzami
Ponadto poznacie Państwo studia przypadków dobrych i złych działań promocyjnych realizowanych przez polskie samorządy.
Dla kogo?
Szkolenie kierowane jest do pracowników podejmujących działania operacyjne i wykonujących decyzje w Jednostkach Samorządu Terytorialnego, m.in. pracowników wydziałów pozyskiwania i obsługi inwestora, rozwoju i inwestycji, promocji gospodarczej.
Czas i miejsce szkolenia:
- 25-26.11.2015 r. – Warszawa, Plac Żelaznej Bramy 10, (Pałac Lubomirskich – siedziba Business Centre Club, godz.: 8.30)
Cena udziału w szkoleniu:
- przy zgłoszeniach nadesłanych do 26.10.2015r.: 1 625 zł/os. + 23% VAT
- przy zgłoszeniach nadesłanych po 26.10.2015r.: 1 825 zł/os. + 23% VAT
Koszt uczestnictwa zawiera:
- uczestnictwo w zajęciach szkoleniowo-warsztatowych w dniach 25-26.11.2015 r.
- ciągły dostęp do kawy, herbaty, soków, wody, ciasteczek przez dwa dni szkoleniowe oraz lunch każdego dnia
- materiały do pracy podczas szkolenia
- materiały ze skryptem zagadnień szkoleniowych przekazane uczestnikom na płytach CD po zakończeniu szkolenia
- certyfikat ukończenia szkolenia
- ponadto każdy uczestnik szkolenia otrzyma publikację książkową jednego z wykładowców szkoleniowych
Zgłoszenie:
Podpisane i zeskanowane zgłoszenie należy wysłać drogą elektroniczną na adres e-mail: szkolenia@terenyinwestycyjne.infolub faxem na nr. fax. +48 22 619 22 41 w.191
Potwierdzenie uczestnictwa i płatność:
Na 7 dni przed szkoleniem każda zgłoszona osoba otrzyma potwierdzenie uczestnictwa prosimy wówczas o dokonanie płatności.
Dodatkowe pytania prosimy kierować do:
Magdalena Wiśniewska tel.: +48 22 619 22 41 w. 225 | kom.: 536 925 003 | e-mail: m.wisniewska@dbpart.com
www.szkolenia.terenyinwestycyjne.info
- Materiały szkoleniowe
- Lunch
- Przerwa kawowa
- Certyfikat udziału
Mazowieckie
Warszawa
Plac Żelaznej Bramy 10, (Pałac Lubomirskich - siedziba Business Centre Club)
00-136