Obsługa klienta roszczeniowego. Warsztaty i studium przypadków.
Praktyczne warsztaty, podczas których analizujemy nagrania rozmów z trudnymi klientami i ćwiczymy umiejętność skutecznego reagowania w trudnych sytuacjach.
Głównym celem warsztatów jest przepracowanie sytuacji obsługi klienta roszczeniowego poprzez trening umiejętności skutecznego reagowania. Szkolenie skoncentrowane jest na ćwiczeniu konkretnej sytuacji, trudnej z punktu widzenia zarówno klienta, jak i pracownika.
Szkolenie stworzone z myślą o:
Pracownikach działu telefonicznej obsługi klienta, doradcach klientów oraz profesjonalistach, którzy na co dzień prowadzą rozmowy z trudnymi klientami przez telefon lub osobiście. Polecane szczególnie w sytuacji, gdy klienci często wysuwają roszczenia, a zarzuty powstają z powodu czynników zewnętrznych.
więcej na www.ikpszkolenia.pl
- Materiały szkoleniowe
- Lunch
- Przerwa kawowa
- Certyfikat udziału
Mazowieckie
Warszawa