Obsługa klienta roszczeniowego. Warsztaty i studium przypadków.

 

Praktyczne warsztaty, podczas których analizujemy nagrania rozmów z trudnymi klientami i ćwiczymy umiejętność skutecznego reagowania w trudnych sytuacjach.

 

Głównym celem warsztatów jest przepracowanie sytuacji obsługi klienta roszczeniowego poprzez trening umiejętności skutecznego reagowania. Szkolenie skoncentrowane jest na ćwiczeniu konkretnej sytuacji, trudnej z punktu widzenia zarówno klienta, jak i pracownika.

 

Szkolenie stworzone z myślą o:

 

Pracownikach działu telefonicznej obsługi klienta, doradcach klientów oraz profesjonalistach, którzy na co dzień prowadzą rozmowy z trudnymi klientami przez telefon lub osobiście. Polecane szczególnie w sytuacji, gdy klienci często wysuwają roszczenia, a zarzuty powstają z powodu czynników zewnętrznych.

więcej na www.ikpszkolenia.pl

 

Cena szkolenia: 500zł/os zł W cenie szkolenia:
  • Materiały szkoleniowe
  • Lunch
  • Przerwa kawowa
  • Certyfikat udziału
Data: 2015-02-20 Adres:

Mazowieckie
Warszawa

Wyślij zapytanie do organizatora
Tytuł
Treść
Twój e-mail
Zabezpieczenie antyspamowe