Public Relations w administracji publicznej

Cel szkolenia:

To szkolenie przeznaczone jest dla pracowników administracji publicznej- szczególnie dla urzędników, radnych etc., którzy na co dzień spotykają się z mediami, zajmują się promocją swojego regionu, mają kontakt z petentami (szeroko pojętymi klientami).

Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia:

Podczas warsztatów uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z samorządowymi aspektami działań wizerunkowych dotyczących zarówno regionu jak i władz administracji publicznej. Dodatkowym aspektem będzie budowa wizerunku administracji publicznej w kontekście kształtowania wizerunku poszczególnych osób, urzędników, radnych etc. Podczas szkolenia odbędzie się także praca z kamerą mająca pomóc uczestnikom w uświadomieniu sobie swoich mocnych stron oraz rozwijanie posiadanych umiejętności w zakresie kluczowych działań Public Relations.

Cena szkolenia: 2079 zł W cenie szkolenia:
  • Certyfikat udziału
  • Przerwa kawowa
  • Lunch
  • Materiały poszkoleniowe
  • Materiały szkoleniowe
Data: 2014-12-18 Adres:

Mazowieckie
Warszawa
02-001
Al. Jerozolimskie 81

Wyślij zapytanie do organizatora
Tytuł
Treść
Twój e-mail
Zabezpieczenie antyspamowe