Skuteczne techniki sprzedaży

Cel główny:

Nabycie przez pracowników umiejętności i wiedzy z zakresu metod wywierania pożądanego wpływu  na klienta, rozwiązywania konfliktów, sposobów  zachowania wobec  osoby agresywnej, roszczeniowej, a także skutecznych technik komunikacji koniecznych w sprzedaży i obsłudze klientów.

Umiejętności zdobywane na szkoleniu:

– Dowiesz się jak powinni zachowywac sie pracownicy działu obsługi klienta.
– Nauczysz sie podczas ćwiczeń jakie są Twoje mocne i słabe strony w obsłudze.
– Poznasz zasady aktywnego słuchania oraz umiejętności dostosowania zachowania do rozmówcy.
– Dowiesz się jak pozytywnie nastrajać klienta podczas rozmowy telefonicznej.
– Poznasz zasady języka korzyści, prezentacja cech, zalet i korzyści.
– Nauczysz się reguł/zasad wywierania wpływu.

Cena szkolenia: 1476 zł W cenie szkolenia:
  • Lunch
  • Materiały poszkoleniowe
  • Materiały szkoleniowe
Data: 2014-12-15 Adres:

Mazowieckie
Warszawa
02-001
Al. Jerozolimskie 81

Wyślij zapytanie do organizatora
Tytuł
Treść
Twój e-mail
Zabezpieczenie antyspamowe