Telemarketing – skuteczna sprzedaż przez telefon
Zapraszamy na naszą stronę internetową:
Telemarketing – skuteczna sprzedaż przez telefon
Szkolenie koncentruje się na rozwoju kompetencji handlowców zwiększających efektywność sprzedaży poprzez wykorzystanie komunikacji telefonicznej. Poznanie i utrwalenie skutecznych sposobów sprzedaży przez telefon pozwoli uczestnikom szkolenia na realizację ambitnych celów sprzedażowych.
Korzyści dla uczestników
Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
- przygotować się do rozmowy telefonicznej
- przykuwać uwagę i nawiązywać relacje z klientem
- odkrywać potrzeby klienta
- budować argumentację i prezentować ofertę
- pozytywnie komunikować się z klientem
- finalizować transakcje
Szkolenia polecamy dla
Szkolenie skierowane jest do telemarketerów i handlowców, którzy chcą podnieść skuteczność w pozyskiwaniu klientów przez telefon.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia
- ćwiczenia indywidualne i zespołowe
- prezentacja
- dyskusja
- studium przypadku
- odgrywanie ról
Program szkolenia
1. Specyfika komunikacji telefonicznej.
- możliwości i ograniczenia wykorzystania telefonu
- płaszczyzny komunikacji
- operowanie głosem
2. Nastawienie mentalne handlowca.
- cechy dobrego rozmówcy
- pozytywne nastawienie
- koncentracja na celu
3. Proces sprzedaży przez telefon.
- etapy rozmowy telefonicznej
- kluczowe elementy przygotowania
4. Rozpoczęcie rozmowy.
- tworzenie pierwszego wrażenia przez telefon
- jak przykuć uwagę klienta?
5. Pozyskiwanie informacji od klienta.
- informacje istotne dla handlowca
- rodzaje i wykorzystanie pytań
- stosowanie parafrazy
6. Prezentacja oferty i zamknięcie sprzedaży.
- operowanie korzyściami
- właściwy dobór słów
- co mówić, czego nie mówić?
- finalizacja transakcji
7. Zakończenie rozmowy.
- jak kończyć rozmowę?
- ustalenia, wnioski i dalsze działania
- nauka z doświadczenia
W ramach szkolenia otwartego w Krakowie gwarantujemy Państwu:
- Miłą i fachową obsługę
- Profesjonalizm trenera
- Ciekawe materiały szkoleniowe
- Dyplomy ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do trzech miesięcy po zakończonym szkoleniu)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby.
- Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników (niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda … my działamy tak od samego początku).
- Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:
Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Oraz:
- Dwie przerwy kawowe – w każdym dniu
- Smaczne obiady
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia). Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum Krakowa. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg (zapewniamy wtedy darmowy dowóz taksówką na szkolenie)
- Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu w Krakowie – doradzamy, jak milo i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
- Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
- Certyfikat udziału
- Przerwa kawowa
- Lunch
- Materiały poszkoleniowe
- Materiały szkoleniowe
Malopolskie
Kraków
30-053
Centrum