Warsztat Partnerstwo specjalisty centrum wsparcia z klientem wewnętrznym IT

Warsztat poświęcony jest technikom i umiejętnościom miękkim w pracy z klientem oraz rozwojowi właściwych postaw zawodowych specjalistów IT. Powstał na bazie najlepszych praktyk, modeli i metodyk.

  • Wypracowanie oczekiwanych postaw specjalistów centrum wsparcia IT.
  • Wyposażenie uczestników w praktyczne umiejętności sztuki obsługi klienta zwiększające jego satysfakcję.
  • Nauka diagnozowania rzeczywistych potrzeb klienta oraz umiejętność dostosowania rodzaju obsługi do różnych typów klientów.
  • Lepsze rozumienie potrzeb, preferencji i motywów klientów.
  • Podniesienie jakości pracy, zwiększenie skuteczności, redukcja złych nawyków i opanowanie efektywnych metod obsługi.
  • Podniesienie skuteczności porozumiewania się z klientem.
  • Nauka technik asertywnego działania.
  • Wypracowanie skutecznych metod radzenia sobie z emocjami powstającymi w kontakcie z klientem.
  • Rozwój współpracy z klientami – tworzenie pozytywnego wizerunku działu IT.

Warsztat stanowi rozszerzenie szkoleń HDI Specjalista Centrum Wsparcia oraz HDI Koordynator Centrum Wsparcia.


UWAGA! Podczas rejestracji na szkolenie podaj hasło „publiczni” a otrzymasz rabat w wysokości 3%.

Cena szkolenia: 861 zł W cenie szkolenia:
  • Przerwa kawowa
  • Lunch
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat udziału
Data: 2015-02-20 Adres:

Mazowieckie
Warszawa

Wyślij zapytanie do organizatora
Tytuł
Treść
Twój e-mail
Zabezpieczenie antyspamowe