Zamówienia publiczne dla Kontrolerów

KONTROLA FORMALNA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
 

  1. Kto jest uprawniony do przeprowadzenia kontroli zamówień publicznych
  2. Dokumenty stanowiące podstawę kontroli formalnej
  • Protokół postępowania
  • Załączniki protokołu postępowania
    • Ogłoszenie o zamówieniu
    • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
    • Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia
    • Protokół zebrania wykonawców
    • Oferty
    • Oświadczenia osob wykonujących czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia

KONTROLA MERYTORYCZNA
 

  1. Prztgotowanie postępowania o udzielenie zamówienia
  • Opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań dotyczących realizacji zamówienia
  • Prawidłowość ustalenie wartości zamówienia
  • Wybór trybu udzielenia zamówienia
  • Wymagania wyniające ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • Zaproszenie do udziału w postępowaniu
  1. Prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia
  • Wyjaśnianie treści siwz w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia
  • Wprowadzenie zmian do siwz oraz zawiadomienie wykonawców o wprowadzonych zmianach
  • Zmiany siwz skutkujące obowiązkiem wprowadzenia siwz w zaproszeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
  1. Badanie i ocena ofert:
  • Sprawdzenie kompletności złożonych ofert
  • Wezwanie do złożenia oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw
  • Nowe okoliczności zatrzymania wadium wykonawcy
  • Wyjaśnienie treści dokumentów, poprawienie oczywistych omyłek  pisarskich, rachunkowych i innych, w sposób istotny nie wpływających na treść oferty
  • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od wykonawców
  • Wyjaśnienie rażąco niskiej ceny oferty w stosunku do przedmiotu zamówienia
  1. Wybór najkorzystniejszej oferty
  • Obowiązek stosowania innych niż cena kryteriów  wyboru oferty najkorzystniejszej
  • Zasady ustalania znaczenia kryteriów z uwzględnieniem zasad oszczędnego wydawania środków publicznych

UMOWA W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
 

  1. Obligatoryjne okoliczności waloryzacji umowy na skutek zmiany obowiązujących przepisów
  2. Wprowadzanie zmian istotnych postanowień zawartej umowy w zgodzie z obowiązującymi przepisami
  3. Okoliczności odstąpienia od umowy ze względu na fakt, iż jej wykonanie nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć

ZASADY USTALANIA KOREKT FINANSOWYCH
 

  1. Okoliczności powodujące obowiązek ustalenia korekty finansowej
  2. Kiedy należy stosować metodę dyferencyjną a kiedy metodę wskaźnikową przy ustalaniu korekt
  3. Wysokość korekt fiansowych
  4. Odwołanie się od ustalonej korekty finansowej
Cena szkolenia: 990 zł W cenie szkolenia:
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat udziału
  • Przerwa kawowa
  • Lunch
Data: 2014-12-15 Adres:

Warszawa

Wyślij zapytanie do organizatora
Tytuł
Treść
Twój e-mail
Zabezpieczenie antyspamowe