Zarządzanie czasem dla managerów – warsztaty podwajania skuteczności zmniejszające stres
Zapraszamy na naszą stronę internetową:
Zarządzanie czasem dla managerów – warsztaty podwajania skuteczności zmniejszające stres>>>
Warsztaty zarządzania czasem w pracy – osiągaj dwa razy więcej pracując nad tym o połowę mniej.
Opis szkolenia
„Pieniądze można tracić i zarabiać. Czas można jedynie tracić i dlatego trzeba mądrze go używać”
Autor nieznany
Dlatego podczas tych warsztatów przepracujesz Twoje bieżące i zaległe zadania i „ruszysz z miejsca” już w czasie szkolenia! Narzędziowa, konkretna forma szkolenia sprawia, że nawet w największym natłoku zadań do wykonania zachowasz spokój i ochronisz się przed poczuciem przytłoczenia. Narzędzia i metody, które poznasz, pozwolą Ci zdecydowanie obniżyć stres w miejscu pracy, podwajając Twoją skuteczność.
Podczas tego szkolenie przekonasz się, że możesz osiągać dwa razy więcej w o połowę krótszym czasie! Wystarczy, że wiesz, jak!
Korzyści dla Uczestników:
• Umiejętność podejmowania właściwych decyzji we właściwym czasie
• Zdecydowane zmniejszenie stresu i odzyskanie kontroli nad ilością pracy
• Umiejętność szybkiego „ruszania z miejsca” dowolnych zaległych zadań i projektów
• Umiejętność tworzenia wykonalnych list „rzeczy do zrobienia”
• Umiejętność efektywnego wykorzystania czasu do osiągania lepszych wyników w pracy
• Elastycznego reagowania w zmiennym środowisku pracy i napływających z zewnątrz zadań
• Wykorzystywanie aplikacji i narzędzi zarządzania czasem w taki sposób, aby ich używanie nie było dodatkowym „pożeraczem czasu”
• Warsztaty narzędziowe: rzetelne przepracowania wykorzystywania codziennie używanych narzędzi tak, aby zamiast „pożeraczami czasu” ( poszukiwanie zagubionych plików, maili, gubienie ważnych informacji), stały się narzędziami faktycznie odciążającymi pracowników!
Korzyści dla Firmy:
• Zwiększanie skuteczności biznesowej pracowników
• Kadra potrafiąca tworzyć bardziej zorganizowane środowisko pracy, dające poczucie stabilności
• Zmniejszenie ilości „pożarów” i stresu w miejscu pracy, oraz straty czasu i pieniędzy z powodu złych decyzji
• Tworzenie środowiska pracy skupionego na osiąganiu celów i eliminowaniu zbędnych działań
• Ograniczenie ilości marnowania czasu na wykonywanie mało istotnej pracy
• Posiadanie kadry, która potrafi podejmować właściwe decyzje we właściwym czasie
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia
Szkolenie prowadzone jest w sposób warsztatowy, aktywizujący uczestników poprzez pracę nad ich codziennymi wyzwaniami, obowiązkami i problemami dotyczącymi radzenia sobie z ilością zadań i obowiązków. Celem szkolenia jest wpłynięcie na postawę uczestników i zainspirowanie ich do zmiany nawyków i podejścia do czasu i efektywności.
• Ćwiczenia na codziennych narzędziach uczestników: kalendarzu, notatnikach,
• Dyskusje zogniskowane
• Energizer’y, icebreaker’y
• Studium przypadku z pracy rzeczywistych managerów
• Praca indywidualna
• Formy kreatywne: cytaty i storytelling
W części warsztatowo-narzędziowej: warsztaty na codziennych narzędziach pracy
• Komórkach
• Skrzynce e-mail
• Laptopach
• Dokumentach
Ważne: drugi dzień szkolenia skupia się na lepszej organizacji pracy na posiadanych narzędziach przez ich użytkowników, nie stanowi jednak szkolenia z obsługi poszczególnych wersji programów (nie jest szkoleniem informatycznym). Uczestnicy samodzielnie pracują na swoich własnych narzędziach przy wsparciu trenera.
Program szkolenia
DZIEŃ I – WARSZTATY ZARZĄDZANIA CZASEM
1. Wyzwania w zarządzaniu czasem – dlaczego tak wielu profesjonalistów ma z tym problem?
- Klasyczne strategie i narzędzia zarządzania czasem: dlaczego potrzebujesz lepszych rozwiązań?
- Jak nasz mózg rozumie pojęcie czasu i co z tego wynika?
- Źródło stresu w zarządzaniu czasem – co tak naprawdę pochłania Twoją energię?
- Zmniejszyć stres i podwoić skuteczność – czy to możliwe?
- Obalamy mity – wielozadaniowość, prawo Parkinsona i FOMO w pracy.
2. Jak podwoić skuteczności i odzyskać pełną kontrolę nad swoim czasem? Zostań „managerem Zen”
- Czy Twoje cele są Twoim paliwem? Desire Map jako narzędzie, które napędzi Cię do pracy!
- Koła ratunkowe: „zasada 1”, „zjedz tę żabę”, „zasada 2 minut”.
- Dwa słowa, dzięki którym odzyskasz kontrolę nad swoim życiem i pracą.
- Jak działać, kiedy wszystko ciągle się zmienia?
- Metoda „Zen to Done” jako esencja dobrych nawyków w zarządzaniu czasem.
3. Dlaczego niektóre sprawy i projekty nie chcą ruszyć z miejsca? I jak je „odpalić”?
- Planowanie: jak często i ile trzeba planować w biznesie?
- Dlaczego „sprawy” nie chcą ruszyć z miejsca? Tworzymy listę „moich zaległości”
- Jak szybko odpalić każdy biznesowy projekt? Odpalamy Twoje zaległe i nieruszone „sprawy"!
- Jak powstają „pożary” w miejscu pracy?
- Dlaczego potrzebujesz „mit’ów”, aby zwiększyć skuteczność?
- Jak podejmować właściwe decyzje we właściwym czasie? Sekret skuteczności w biznesie – warsztaty.
4. Sprawność operacyjna, czyli jak zarządzać swoim dniem pracy?
- Dzień z życia przepracowanego pracownika – analizujemy główne błędy i szkodliwe założenia
- Jak tworzyć wykonalne listy zadań do zrobienia? Do It Tommorow M. Forstera, a metoda kontekstowa.
- Jak zaplanować efektywny tydzień zgodnie z metodą „Zen To Done”?
- W jaki sposób korzystać z kalendarza, aby uniknąć ciągłego przepisywania zaległych zadań?
- Studium przypadku: jeden dzień managera – Ćwiczenia na kalendarzach i listach „do zrobienia”
5. Zarządzanie czasem pracy zespołu
- Jak delegować, aby pracować mniej osiągając więcej?
- Motywowanie przez delegowanie – jak to działa?
- Praca na celach, a delegowanie posyłkowe. Studium przypadku z życia managera.
- Oczekiwanie – kluczowa zmienna managera.
- Organizacja pracy członków zespołu i monitoring pracy – analiza przypadków
DZIEŃ II – WARSZTATY WDRAŻAJĄCE NA NARZĘDZIACH: LAPTOPIE, SMARTPHONIE, ORGANIZACJA DOKUMENTÓW I ORGANIZACJA SKRZYNKI E-MAIL w formie team coachingu „on the job”.
Uczestnicy przynoszą na warsztaty swoje narzędzia pracy: komórki, laptopa, dokumenty, aby przepracować ich używanie pod kątem zwiększania efektywności pracy.
Wprowadzenie do warsztatów:
- Komórka, laptop, tablet, chmury danych – jak to połączyć, aby wspierało Twoją pracę?
1. Aplikacje do zarządzania czasem na komórki- testujemy rozwiązania
Cel modułu: zanalizowanie, czy stosowanie aplikacja na smartphona pomaga, czy też przeszkadza w lepszej organizacji czasu- w zależności od uczestnika szkolenia, oraz wybranie najlepszej aplikacji.
- Czy warto w ogóle stosować aplikacje na komórki?
- Jakie aplikacje ułatwiają organizację pracy? Przegląd najpopularniejszych rozwiązań na Androida, iOS, Windows Phone.
- Jak tworzyć listy zadań, aby móc je naprawdę wykonać danego dnia? Test aplikacji.
- Kiedy aplikacje dezorganizują pracę i zwyczajnie szkodzą?
- Czy warto korzystać z kalendarza na komórce? I kiedy ma on sens?
2. Okiełznać skrzynkę email – warsztaty
Cel modułu: odzyskanie zaufania do własnej pracy poprzez zmierzenie się z tysiącami spraw zalegającymi na skrzynce mailowej tak, aby zamiast być źródłem chaosu, stała się narzędziem wspierającym Twoją pracę. (Szczególnie polecane osobom, które otrzymują od 30 nawet do 150 maili dziennie)
- Organizujesz skrzynkę email za pomocą funkcji „szukaj”? Sprawdzamy, dlaczego to zły znak!
- Kiedy pracujesz za innych z powodu Twoich maili?
- Jak zorganizować skrzynkę e-mail, aby przestać gubić maile?
- Ile razy dziennie i jak korzystać z maila?
- Ile folderów na wiadomości tak naprawdę potrzebujesz?
- Jak połączyć maile z celami, zadaniami i listą spraw do załatwienia, aby stworzyć spójny system?
- Warsztaty: analizujemy zawartość skrzynki email
- Warsztaty: porządkujemy skrzynki email i organizujemy je tak, aby przestały być źródłem stresu
3. Organizacja dokumentów na laptopie i w chmurze danych/ wspólnych dyskach, a organizacja miejsca pracy – warsztaty
Cel modułu: wyeliminowanie stresu i marnowania czasu z powodu szukania plików i zastanawiania się, gdzie co jest.
Dzięki temu oszczędzisz nawet godzinę tygodniowo.
- Ile godzin tygodniowo spędzasz na poszukiwaniu zagubionych plików? I co z tym zrobić?
- Jak poukładać foldery, aby były spójne ze skrzynką email oraz papierowymi dokumentami?
- Firmowy CRM – jakie warunki trzeba spełnić, aby go efektywnie wykorzystać – warsztaty dla użytkowników
- Warsztaty: reorganizujemy zawartość laptopów
- Warsztaty: porządkowanie plików i folderów tak, aby maksymalnie oszczędzały Twój czas
4. Osobisty Plan Rozwoju – planowanie działań po szkoleniu
- Uczestnicy układają Osobiste Plany Rozwoju
- Podsumowanie szkolenia i kluczowych wniosków
- Zakończenie i rozdanie certyfikatów
Szkolenie prowadzi:
Certyfikowany trener sprzedaży, praktyk biznesu. Szkolę handlowców i zapracowanych managerów. Jestem pragmatykiem i cenię praktyczne podejście do biznesu, sprzedaży i negocjacji. Od ponad dziesięciu lat związana jestem ze sprzedażą, która jest moją zawodową pasją.
W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:
- Miłą i fachową obsługę
- Profesjonalizm trenera
- Ciekawe materiały szkoleniowe
- Dyplomy ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do trzech miesięcy po zakończonym szkoleniu)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby.
- Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda … my działamy tak od samego początku) - Spacer z przewodnikiem po pierwszym dniu szkolenia w Krakowie
Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:
Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Oraz:
- Dwie przerwy kawowe – w każdym dniu
- Smaczne obiady
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia). Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum Krakowa. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg (zapewniamy wtedy darmowy dowóz taksówką na szkolenie)
- Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu w Krakowie – doradzamy, jak milo i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
- Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
Przygotowaliśmy dla Państwa atrakcyjny system rabatowy:
Promocja ilościowa: 2 osoby z jednej firmy: 200 PLN, 3 osoby z jednej firmy: 400 PLN.
Promocja czasowa: Jeśli zgłoszą się Państwo i zapłacą przynajmniej zaliczkę do 4 tygodni przed datą szkolenia, dostaną Państwo od nas rabat w wysokości 100 PLN od osoby. Rabat 50 PLN od osoby aktywny jest na dwa tygodnie przed datą rozpoczęcia szkolenia.
Stały Klient: Gdy już będą Państwo uczestnikami kolejnego naszego szkolenia, przyznamy Państwu dodatkowy rabat w wysokości 10% na każde organizowane przez nas szkolenie.
Na wszelkie Państwa pytania odpowie Nasz Doradca:
Anna Sendorek
Specjalista ds. Organizacji Szkoleń Otwartych
Tel. 515 212 451
e-mail: asendorek@avenhansen.pl
Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu
Zachęcamy do zapoznania się z pełną ofertą firmy AVENHANSEN
- Certyfikat udziału
- Przerwa kawowa
- Lunch
- Materiały poszkoleniowe
- Materiały szkoleniowe
Malopolskie
Kraków
Centrum 1