Zarządzanie czasem dla managerów – warsztaty podwajania skuteczności zmniejszające stres

Zapraszamy na naszą stronę internetową:

Zarządzanie czasem dla managerów – warsztaty podwajania skuteczności zmniejszające stres>>>


Warsztaty zarządzania czasem w pracy – osiągaj dwa razy więcej pracując nad tym o połowę mniej.


Opis szkolenia

„Pieniądze można tracić i zarabiać. Czas można jedynie tracić i dlatego trzeba mądrze  go używać”
Autor nieznany

Dlatego podczas tych warsztatów przepracujesz Twoje bieżące i zaległe zadania i „ruszysz z miejsca” już w czasie szkolenia! Narzędziowa, konkretna forma szkolenia sprawia, że nawet w największym natłoku zadań  do wykonania zachowasz spokój i ochronisz się przed poczuciem przytłoczenia. Narzędzia i metody, które poznasz, pozwolą Ci zdecydowanie obniżyć stres w miejscu pracy, podwajając Twoją skuteczność.

Podczas tego szkolenie przekonasz się, że możesz osiągać dwa razy więcej w o połowę krótszym czasie! Wystarczy, że wiesz, jak!


Korzyści dla Uczestników:

•    Umiejętność podejmowania właściwych decyzji we właściwym czasie
•    Zdecydowane  zmniejszenie stresu i odzyskanie kontroli nad ilością pracy
•    Umiejętność szybkiego „ruszania z miejsca” dowolnych zaległych zadań i projektów  
•    Umiejętność tworzenia wykonalnych list „rzeczy do zrobienia”
•    Umiejętność efektywnego wykorzystania czasu do osiągania lepszych wyników w pracy  
•    Elastycznego reagowania w zmiennym środowisku pracy i napływających z zewnątrz zadań
•    Wykorzystywanie aplikacji i narzędzi zarządzania czasem w taki sposób, aby ich używanie nie było dodatkowym „pożeraczem czasu”
•    Warsztaty narzędziowe: rzetelne przepracowania wykorzystywania codziennie używanych narzędzi tak, aby zamiast „pożeraczami czasu” ( poszukiwanie zagubionych plików, maili, gubienie ważnych informacji), stały się narzędziami faktycznie odciążającymi pracowników!

Korzyści dla Firmy:

•    Zwiększanie skuteczności biznesowej pracowników
•    Kadra potrafiąca tworzyć bardziej  zorganizowane środowisko pracy, dające poczucie stabilności
•    Zmniejszenie ilości „pożarów” i stresu w miejscu pracy, oraz straty czasu i pieniędzy z powodu złych decyzji
•    Tworzenie środowiska pracy skupionego na osiąganiu celów i eliminowaniu zbędnych działań
•    Ograniczenie ilości marnowania czasu na wykonywanie mało istotnej pracy
•    Posiadanie kadry, która potrafi podejmować właściwe decyzje we właściwym czasie


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

Szkolenie prowadzone jest w sposób warsztatowy, aktywizujący uczestników poprzez pracę nad ich codziennymi wyzwaniami, obowiązkami i problemami dotyczącymi radzenia sobie z ilością zadań i obowiązków. Celem szkolenia jest wpłynięcie na postawę uczestników i zainspirowanie ich do zmiany nawyków i podejścia do czasu i efektywności.

•  Ćwiczenia na codziennych narzędziach uczestników: kalendarzu, notatnikach,
•    Dyskusje zogniskowane
•    Energizer’y, icebreaker’y
•    Studium przypadku z pracy rzeczywistych managerów
•    Praca indywidualna
•    Formy kreatywne: cytaty i storytelling

W części warsztatowo-narzędziowej: warsztaty na codziennych narzędziach pracy

•    Komórkach
•    Skrzynce e-mail
•    Laptopach
•    Dokumentach

Ważne:  drugi dzień szkolenia skupia się na lepszej organizacji pracy na posiadanych narzędziach przez ich użytkowników, nie stanowi jednak szkolenia z obsługi poszczególnych wersji programów (nie jest szkoleniem informatycznym). Uczestnicy samodzielnie pracują na swoich własnych narzędziach przy wsparciu trenera.


Program szkolenia

DZIEŃ I – WARSZTATY ZARZĄDZANIA CZASEM

1. Wyzwania w zarządzaniu czasem – dlaczego tak wielu profesjonalistów ma z tym problem?

  • Klasyczne strategie i narzędzia zarządzania czasem: dlaczego potrzebujesz lepszych rozwiązań?
  • Jak nasz mózg rozumie pojęcie czasu i co z tego wynika?
  • Źródło stresu w zarządzaniu czasem – co tak naprawdę pochłania Twoją energię?
  • Zmniejszyć stres i podwoić skuteczność – czy to możliwe?
  • Obalamy mity – wielozadaniowość, prawo Parkinsona i FOMO w pracy.

2. Jak podwoić skuteczności i odzyskać pełną kontrolę nad swoim czasem? Zostań „managerem Zen”

  • Czy Twoje cele są Twoim paliwem? Desire Map jako narzędzie, które napędzi Cię do pracy!
  • Koła ratunkowe: „zasada 1”, „zjedz tę żabę”, „zasada 2 minut”.
  • Dwa słowa, dzięki którym odzyskasz kontrolę nad swoim życiem i pracą.
  • Jak działać, kiedy wszystko ciągle się zmienia?
  • Metoda „Zen to Done” jako esencja dobrych nawyków w zarządzaniu czasem.

3.  Dlaczego niektóre sprawy i projekty nie chcą ruszyć z miejsca? I jak je „odpalić”?

  • Planowanie: jak często i ile trzeba planować w biznesie?
  • Dlaczego „sprawy” nie chcą ruszyć z miejsca? Tworzymy listę „moich zaległości”
  • Jak szybko odpalić każdy biznesowy projekt? Odpalamy Twoje zaległe i nieruszone „sprawy"!
  • Jak powstają „pożary” w miejscu pracy?
  • Dlaczego potrzebujesz „mit’ów”, aby zwiększyć skuteczność?
  • Jak podejmować właściwe decyzje we właściwym czasie? Sekret skuteczności w biznesie – warsztaty.

4. Sprawność operacyjna, czyli jak zarządzać swoim dniem pracy?

  • Dzień z życia przepracowanego pracownika – analizujemy główne błędy i szkodliwe założenia
  • Jak tworzyć wykonalne listy zadań do zrobienia? Do It Tommorow M. Forstera, a metoda kontekstowa.
  • Jak zaplanować efektywny tydzień zgodnie z metodą „Zen To Done”?  
  • W jaki sposób korzystać z kalendarza, aby uniknąć ciągłego przepisywania zaległych zadań?
  • Studium przypadku: jeden dzień managera – Ćwiczenia na kalendarzach i listach „do zrobienia”

5. Zarządzanie czasem pracy zespołu

  • Jak delegować, aby pracować mniej osiągając więcej?
  • Motywowanie przez delegowanie – jak to działa?
  • Praca na celach, a delegowanie posyłkowe. Studium przypadku z życia managera.
  • Oczekiwanie – kluczowa zmienna managera.
  • Organizacja pracy członków zespołu i monitoring pracy – analiza przypadków

DZIEŃ II – WARSZTATY WDRAŻAJĄCE NA NARZĘDZIACH: LAPTOPIE, SMARTPHONIE, ORGANIZACJA DOKUMENTÓW I ORGANIZACJA SKRZYNKI E-MAIL w formie team coachingu „on the job”.

Uczestnicy przynoszą na warsztaty swoje narzędzia pracy: komórki, laptopa, dokumenty, aby przepracować ich używanie pod kątem zwiększania efektywności pracy.

Wprowadzenie do warsztatów:

  • Komórka, laptop, tablet, chmury danych – jak to połączyć, aby wspierało Twoją pracę?

1. Aplikacje do zarządzania czasem na komórki- testujemy rozwiązania
Cel modułu: zanalizowanie, czy stosowanie aplikacja na smartphona pomaga, czy też przeszkadza w lepszej organizacji czasu- w zależności od uczestnika szkolenia, oraz wybranie najlepszej aplikacji. 

  • Czy warto w ogóle stosować aplikacje na komórki?
  • Jakie aplikacje ułatwiają organizację pracy? Przegląd najpopularniejszych rozwiązań na Androida, iOS, Windows Phone.
  • Jak tworzyć listy zadań, aby móc je naprawdę wykonać danego dnia? Test aplikacji.
  • Kiedy aplikacje dezorganizują pracę i zwyczajnie szkodzą?
  • Czy warto korzystać z kalendarza na komórce? I kiedy ma on sens?

2. Okiełznać skrzynkę email – warsztaty
Cel modułu: odzyskanie zaufania do własnej pracy poprzez zmierzenie się z tysiącami spraw zalegającymi na skrzynce mailowej tak, aby zamiast być źródłem chaosu, stała się narzędziem wspierającym Twoją pracę. (Szczególnie polecane osobom, które otrzymują od 30 nawet do 150 maili dziennie)

  • Organizujesz skrzynkę email za pomocą funkcji „szukaj”? Sprawdzamy, dlaczego to zły znak!
  • Kiedy pracujesz za innych z powodu Twoich maili?
  • Jak zorganizować skrzynkę e-mail, aby przestać gubić maile?
  • Ile razy dziennie i jak korzystać z maila?
  • Ile folderów na wiadomości tak naprawdę potrzebujesz?
  • Jak połączyć maile z celami, zadaniami i listą spraw do załatwienia, aby stworzyć spójny system?
  • Warsztaty: analizujemy zawartość skrzynki email
  • Warsztaty: porządkujemy skrzynki email i organizujemy je tak, aby przestały być źródłem stresu

3. Organizacja dokumentów na laptopie i w chmurze danych/ wspólnych dyskach, a organizacja miejsca pracy – warsztaty
Cel modułu: wyeliminowanie stresu i marnowania czasu z powodu szukania plików i zastanawiania się, gdzie co jest.
Dzięki temu oszczędzisz nawet godzinę tygodniowo.

  • Ile godzin tygodniowo spędzasz na poszukiwaniu zagubionych plików? I co z tym zrobić?
  • Jak poukładać foldery, aby były spójne ze skrzynką email oraz papierowymi dokumentami?
  • Firmowy CRM – jakie warunki trzeba spełnić, aby go efektywnie wykorzystać – warsztaty dla użytkowników
  • Warsztaty: reorganizujemy zawartość laptopów
  • Warsztaty: porządkowanie plików i folderów tak, aby maksymalnie oszczędzały Twój czas

4. Osobisty Plan Rozwoju – planowanie działań po szkoleniu

  • Uczestnicy układają Osobiste Plany Rozwoju
  • Podsumowanie szkolenia i kluczowych wniosków
  • Zakończenie i rozdanie certyfikatów

Szkolenie prowadzi:

Izabela Krejca-Pawski>>>

Certyfikowany trener sprzedaży, praktyk biznesu. Szkolę handlowców i zapracowanych managerów.  Jestem pragmatykiem i cenię praktyczne podejście do biznesu, sprzedaży  i negocjacji. Od ponad dziesięciu lat związana jestem ze sprzedażą, która jest moją zawodową pasją.


W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Profesjonalizm trenera
  • Ciekawe materiały szkoleniowe
  • Dyplomy ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do trzech miesięcy po zakończonym szkoleniu)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby.
  • Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
    (niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda … my działamy tak od samego początku)
  • Spacer z przewodnikiem po pierwszym dniu szkolenia w Krakowie

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Dwie przerwy kawowe – w każdym dniu
  • Smaczne obiady
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia). Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum Krakowa. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg (zapewniamy wtedy darmowy dowóz taksówką na szkolenie)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu w Krakowie – doradzamy, jak milo i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

Przygotowaliśmy dla Państwa atrakcyjny system rabatowy:

Promocja ilościowa: 2 osoby z jednej firmy: 200 PLN, 3 osoby z jednej firmy: 400 PLN.

Promocja czasowa: Jeśli zgłoszą się Państwo i zapłacą przynajmniej zaliczkę do 4 tygodni przed datą szkolenia, dostaną Państwo od nas rabat w wysokości 100 PLN od osoby. Rabat 50 PLN od osoby aktywny jest na dwa tygodnie przed datą rozpoczęcia szkolenia.

Stały Klient: Gdy już będą Państwo uczestnikami kolejnego naszego szkolenia, przyznamy Państwu dodatkowy rabat w wysokości 10% na każde organizowane przez nas szkolenie.


Na wszelkie Państwa pytania odpowie Nasz Doradca:

Anna Sendorek

Specjalista ds. Organizacji Szkoleń Otwartych

Tel. 515 212 451

e-mail: asendorek@avenhansen.pl

 

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu

Zachęcamy do zapoznania się z pełną ofertą firmy AVENHANSEN

Cena szkolenia: 1820 zł W cenie szkolenia:
  • Certyfikat udziału
  • Przerwa kawowa
  • Lunch
  • Materiały poszkoleniowe
  • Materiały szkoleniowe
Data: 2014-12-22 Adres:

Malopolskie
Kraków
Centrum 1

Wyślij zapytanie do organizatora
Tytuł
Treść
Twój e-mail
Zabezpieczenie antyspamowe