Zarządzanie kryzysem – media tradycyjne i social media
Szkolenie jest skierowane do osób odpowiadających za wizerunek firm i instytucji, zajmujących się komunikacją marek i urzędów w mediach tradycyjnych oraz zarządzających ich profilami w social media, a także managerów, właścicieli i innych osób, których publiczna aktywność ma wpływ na postrzeganie organizacji.
Szkolenie prowadzi:
Ekspert public relations, trener, wykładowca akademicki.
Specjalizuje się w PR kryzysowym, community relations i public affairs. Ma na koncie ponad 1000 godzin szkoleniowych. Od przeszło 10 lat prowadzi treningi medialne, szkolenia z zakresu komunikacji wewnętrznej i komunikacji kryzysowej, wystąpień publicznych.
Celem szkolenia jest:
- przedstawienie specyfiki sytuacji kryzysowych, przyczyn ich powstawania oraz sposobów ich rozwiązywania,
- poznanie narzędzi oraz procedur pozwalających odpowiednio zareagować na kryzys,
- zrozumienie mechanizmów, jakie rządzą kryzysem dzięki analizie studiów przypadku
Informacje dodatkowe:
UWAGA!
Cena promocyjna 440 PLN / 1 osobę
dla zgłoszeń nadesłanych do 7 dni przed datą szkolenia
(do 10 grudnia 2014 włącznie)
oraz
– 50 PLN za zgłoszenie 2 osób
Korzyści dla uczestników:
- zapoznanie się z najciekawszymi przykładami kryzysów oraz sposobami ich rozwiązania
- praktyczne wskazówki jak postępować w sytuacji kryzysowej
- przygotowanie do samodzielnego opracowania manuala kryzysowego
- wsparcie poszkoleniowe
Szkolenia polecamy dla:
Szkolenie jest skierowane do osób odpowiadających za wizerunek firm i instytucji, zajmujących się komunikacją marek i urzędów w mediach tradycyjnych oraz zarządzających ich profilami w social media, a także managerów, właścicieli i innych osób, których publiczna aktywność ma wpływ na postrzeganie organizacji.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
- dyskusja moderowana
- analiza studiów przypadku
- ćwiczenia indywidualne
Program szkolenia:
- Czym jest kryzys i jakie może mieć skutki dla organizacji?
- Reguły postępowania w kryzysie
- organizacja pracy, sztab kryzysowy,
- jakie zidentyfikować kluczowe grupy odbiorców w kryzysie,
- reguła 5P,
- najczęściej popełniane błędy.
- Manual kryzysowy czyli jak się przygotować
- Media w kryzysie
- zasady,
- prezentacja case studies.
- oświadczenia,
- pytania i odpowiedzi,
- ćwiczenia indywidualne.
- media społecznościowe vs. tradycyjne kanały komunikacji,
- nowe media = wyzwania komunikacyjne dla firm/instytucji,
- wpływ jakości działań w mediach społecznościowych na wizerunek firmy/instytucj.
- social media jako kanały komunikacji podczas kryzysu wywołanego przez działania firmy/instytucji,
- kryzys na profilu – użytkownicy FB obracają się przeciwko nam,
- bloger kontra firma,
- antystrony – społeczności niezadowolonych.
- Narzędzia komunikacji kryzysowej
- Social media – nowa jakość w komunikacji
- Efektywna komunikacja podczas kryzysu w sieci
Kontakt w sprawie szkolenia:
Anna Korchowiec
Manager ds. Sprzedaży Szkoleń dla Administracji Publicznej
Do każdego Klienta podchodzę indywidualnie i proponuję rozwiązania spełniające Jego oczekiwania.
Tel: +48 533 305 541
E-mail: Napisz do mnie
- Przerwa kawowa
- Lunch
- Certyfikat udziału
- Materiały szkoleniowe
Mazowieckie
Warszawa
Towarowa 22