Zarządzanie kryzysem – media tradycyjne i social media

Zapraszamy na naszą stronę!

Szkolenie jest skierowane do osób odpowiadających za wizerunek firm i instytucji, zajmujących się komunikacją marek i urzędów w mediach tradycyjnych oraz zarządzających ich profilami w social media, a także managerów, właścicieli i innych osób, których publiczna aktywność ma wpływ na postrzeganie organizacji.


Szkolenie prowadzi:

Urszula Podraza

Ekspert public relations, trener, wykładowca akademicki.

Specjalizuje się w PR kryzysowym, community relations i public affairs. Ma na koncie ponad 1000 godzin szkoleniowych. Od przeszło 10 lat prowadzi treningi medialne, szkolenia z zakresu komunikacji wewnętrznej i komunikacji kryzysowej, wystąpień publicznych.


Celem szkolenia jest:

  • przedstawienie specyfiki sytuacji kryzysowych, przyczyn ich powstawania oraz sposobów ich rozwiązywania,
  • poznanie narzędzi oraz procedur pozwalających odpowiednio zareagować na kryzys,
  • zrozumienie mechanizmów, jakie rządzą kryzysem dzięki analizie studiów przypadku

Informacje dodatkowe:

UWAGA!

Cena promocyjna 440 PLN / 1 osobę

dla zgłoszeń nadesłanych do 7 dni przed datą szkolenia

(do 10 grudnia 2014 włącznie)

oraz

 – 50 PLN za zgłoszenie 2 osób


Korzyści dla uczestników:

  • zapoznanie się z najciekawszymi przykładami kryzysów oraz sposobami ich rozwiązania
  • praktyczne wskazówki jak postępować w sytuacji kryzysowej
  • przygotowanie do samodzielnego opracowania manuala kryzysowego
  • wsparcie poszkoleniowe

Szkolenia polecamy dla:

Szkolenie jest skierowane do osób odpowiadających za wizerunek firm i instytucji, zajmujących się komunikacją marek i urzędów w mediach tradycyjnych oraz zarządzających ich profilami w social media, a także managerów, właścicieli i innych osób, których publiczna aktywność ma wpływ na postrzeganie organizacji.


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

  • dyskusja moderowana
  • analiza studiów przypadku
  • ćwiczenia indywidualne

Program szkolenia:

  1. Czym jest kryzys i jakie może mieć skutki dla organizacji?
  2. Reguły postępowania w kryzysie
    • organizacja pracy, sztab kryzysowy, 
    • jakie zidentyfikować kluczowe grupy odbiorców w kryzysie,
    • reguła 5P,
    • najczęściej popełniane błędy.
  3. Manual kryzysowy czyli jak się przygotować 
  4. Media w kryzysie 
  5. zasady,
  6. prezentacja case studies.
  7. oświadczenia,
  8. pytania i odpowiedzi,
  9. ćwiczenia indywidualne.
  10. media społecznościowe vs. tradycyjne kanały komunikacji,
  11. nowe media = wyzwania komunikacyjne dla firm/instytucji,
  12. wpływ jakości działań w mediach społecznościowych na wizerunek firmy/instytucj.
  13. social media jako kanały komunikacji podczas kryzysu wywołanego przez działania firmy/instytucji,
  14. kryzys na profilu – użytkownicy FB obracają się przeciwko nam,
  15. bloger kontra firma,
  16. antystrony – społeczności niezadowolonych.
  17. Narzędzia komunikacji kryzysowej
  18. Social media – nowa jakość w komunikacji
  19. Efektywna komunikacja podczas kryzysu w sieci

Kontakt w sprawie szkolenia:

Anna Korchowiec
Manager ds. Sprzedaży Szkoleń dla Administracji Publicznej

Do każdego Klienta podchodzę indywidualnie i proponuję rozwiązania spełniające Jego oczekiwania.

Tel: +48 533 305 541

E-mail: Napisz do mnie

Cena szkolenia: 603 zł W cenie szkolenia:
  • Przerwa kawowa
  • Lunch
  • Certyfikat udziału
  • Materiały szkoleniowe
Data: 2014-12-18 Adres:

Mazowieckie
Warszawa
Towarowa 22

Wyślij zapytanie do organizatora
Tytuł
Treść
Twój e-mail
Zabezpieczenie antyspamowe